Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@04:35:43 GMT

انتقادات تند وحید جلیلی از صداوسیما و «بوی باران»

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۲۲۶۹

انتقادات تند وحید جلیلی از صداوسیما و «بوی باران»

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با انتقاد از صداوسیما به خاطر تولید سریال «بوی باران» به این نکته اشاره کرد «بوی باران» جریان نفوذ در صدا و سیما را نشان می‌دهد!

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه جوان، وحید جلیلی عنوان کرد: رسانه ملی ۱۵میلیارد تومان سفارش می‌دهد سریالی مثل بوی باران بسازند تا در اوج جنگ نرم، این را فرو کند در ذهن ملت؛ یک تصویر کثیف و سیاه، از جامعه ایرانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی عمار ادامه داد: آقای رسانه ملی که دولت را نقد می‌کنی که نفوذ تا کجایت رسیده، بوی باران را هم ببین تا بفهمی جریان نفوذ تا کجای خودت رسوخ کرده است! بهترین هنرپیشه‌ها و توانمندترین عوامل فنی‌ات را بسیج می‌کنی و خط می‌دهی که خانواده‌های ایرانی را هر شب با خیال راحت با یکسری اراجیف و توهمات سادیستی بمباران کنند، همه این‌ها با حمایت آهنین مدیریت صداوسیما انجام می‌شود. این‌ها باید بدانند که سکوت در برابر باندبازی‌های مفسده‌انگیزشان حدی دارد و قطعا مصلحت آن‌ها به مصلحت انقلاب ترجیح داده نمی‌شود.

سردبیر مجله «راه» در ادامه عنوان کرد: می‌دانید بعضی از عوامل این سریال، سال‌ها پیش به اتهام توهین به معصومین (ع) تا معرض محکومیت به اعدام هم رفتند، ولی مدیریت مدبر و مدعی رسانه ملی این‌ها را می‌برد در حساس‌ترین جایگاه‌های مدیریتی صداوسیما می‌نشاند و دستشان را باز می‌گذارد که هر بلایی خواستند بر سر خانواده‌های بی‌پناه ایرانی بیاورند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وحید جلیلی صداوسیما بوی باران سریال تلویزیونی انتقاد بازگشت آزادگان پوری حسینی آیت الله یزدی نفتکش گریس ۱ استقلال بحرین سید حسن نصرالله تنگه جبل الطارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در دیدار با حسن عابدینی معاون امور استان‌های رسانه ملی با تاکید بر نقش رسانه ملی در تحقق اهداف تعیین شده شعار سال گفت: با توجه به جاذبه‌های طبیعی، مزایای مناطق آزاد، تسهیلات تعیین شده برای سرمایه گذاران و معافیت‌های مالیاتی می‌توان برنامه‌های متعددی به ویژه در حوزه تحقق شعار سال و با هدف معرفی ظرفیت‌های مناطق آزاد برای جذب گردشگر تولید و پخش کرد.

وی با تشریح ظرفیت‌های گردشگری کیش به مشکلات مناطق آزاد همچون موازی کاری‌های قانون گذاری، اجرای نشدن قوانین مناطق آزاد و مشکلات سرمایه گذاران برای حضور در این مناطق اشاره کرد و گفت: متاسفانه این مشکلات موجب شده تا سرمایه گذاران کشور جذب کشور‌های همسایه به ویژه عمان، امارات و ترکیه شوند و باید برای معرفی و رفع این مشکلات فکری کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با اشاره به نقش تاثیر گذار رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در تبیین این مشکلات و کمک برای حل آنها افزود: نبود ثبات مدیریتی در مناطق آزاد، قوانین محدود کننده، بی توجهی به مشوق‌ها و ابهام در قوانین، موجب کندی رشد و توسعه مناطق آزاد و کاهش درصد تحقق اهداف تعیین شده برای آنها شده است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی هم در این دیدار با اشاره به ظرفیت ایجاد شده برای انعکاس توانمندی‌های استان‌ها در رسانه ملی، اعلام کرد: ده ساعت در روز برای تولید برنامه مراکز استان‌ها و پخش در شبکه‌های سراسری ایجاد شده که کمک زیادی به انعکاس ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور می‌کند.

حسن عابدینی با اشاره به قابلیت‌های مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد کیش، توجه به هویت محوری و عدالت گستری را دو موضوع مورد تاکید در برنامه سازی شبکه‌های استانی برشمرد و افزود: با کمک سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر ارگان‌ها در کیش می توان برنامه های مختلفی تولید کرد تا قابلیت‌های کیش دیده شود و مشکلات آن برای تصمیم گیران کشور به درستی تبیین شود.

وی تاکید کرد: در کنار بخش‌های دولتی و تعاونی ها، توجه به شکل گیری بخش خصوصی واقعی در قانون اساسی کشور تاکید شده است و این موضوع می‌تواند زمینه ساز بهبود وضع سرمایه گذاری و در نتیجه رونق تولید در کشور شود.

معاون امور استان‌های رسانه ملی تاکید کرد: صدا و سیما آمادگی دارد با توجه به ظرفیت‌های مناطق آزاد و کیش به تغییر رویکرد‌ها به کیش و جذب سرمایه گذار و رونق تولید در این منطقه کمک کند.

دیگر خبرها

  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیلی‌ها درباره حمله به ایران
  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اطلاعات حساس در سیستم‌های اسرائیل هک شد