Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:35:40 GMT

جو پایدار بر آسمان گلستان حاکم است/ کاهش دما از سه شنبه

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۲۳۲۳

جو پایدار بر آسمان گلستان حاکم است/ کاهش دما از سه شنبه

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در حال حاضر استان تحت تأثیر سامانه کم فشار قرار دارد و تا فردا (دوشنبه) جو آرامی در استان پیش بینی شده و دمای هوا هم تقریباً ثابت خواهد بود.

وی افزود: اما از فردا شب به علت تلاطمات جوی و تقویت جریانات شمالی در سطح زمین امکان افزایش ابر در نواحی کوهستانی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی با بیان این که کاهش چهار درجه ای دما از روز سه شنبه اتفاق می افتد، گفت: از روز سه شنبه تا اواخر هفته پایداری هوا ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: صبح امروز علی آبادکتول با ۱۸ درجه سانتیگراد خنک ترین شهر استان بود و پیش بینی می شود که حداکثر دمای امروز استان هم به ۳۸ درجه سانتیگراد برسد.

کد خبر 4695239

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،کارشناس هواشناسی استان گفت: از امروز چهارشنبه تا یکشنبه هفته آینده دراستان جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت. 

غلامپور تصریح کرد نقشه‌های پیشیابی استان نشان می‌دهد که روز‌های جمعه و یکشنبه  افزایش دما محسوستر است به طوری که بیشینه دما در مناطق مرکزی و شرقی مازندران تا ۳۰ درجه هم افزایش می‌یابد.

وی افزود دیروز ساری و آمل با دمای ۲۳ درجه گرم‌ترین و امروز بلده و کلاردشت با دمای ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مناطق استان بودند. 

غلامپور به کشاورزان شالیکار توصیه کرد:باتوجه به گرم شدن تدریجی هوا  در این مدت به هوا دهی خزانه نشا اقدام کند.

وی افزود: همچنین دریا از موج کوتاه برخوردار و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات گلستان طی امروز و فردا
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان