Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسابقات هانمادانگ و پومسه آقایان شهرستان شاهرود به میزبانی هیات تکواندو بسیج سپاه در سالن صالحین سپاه برگزار گردید.
این مسابقات با بیش از ۵۰ شرکت کننده و چند شرکت کننده از تهران با شور و نشاط بالا انجام پذیرفت.
در پایان به نفرات اول، دوم و سوم حکم و مدال اهدا گشت.
هیات تکواندو بسیج از کلیه دست اندرکاران، ورزشکاران، پیشکسوتان، داوران و مربیان همچنین از هیات تکواندو شهرستان شاهرود که در این مسابقات همکاری و حضور داشتند، کمال تشکر و قدردانی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/files/fa/news/1398/5/27/2378170_796.jpeg /files/fa/news/1398/5/27/2378171_571.jpeg /files/fa/news/1398/5/27/2378172_933.jpeg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سال گذشته و پس از برکناری حبیب‌الله شیرازی از ریاست هیات فوتبال استان تهران، انتخابات این هیات برگزار و میرشاد ماجدی به عنوان رئیس جدید انتخاب شد. در شرایطی که انتظار می‌رفت با این تغییرات شرایط فوتبال تهران به سمت بهبودی برود ولی اخیرا به نظر می‌رسد بعضی افراد مشغول تکرار ماجراهای گذشته هستند.

علیرضا حاجی‌بیگی، مدیر آکادمی ایران‌مهر در گفتگو با خبرآنلاین گفت: هیات فوتبال استان تهران بعد از 13-14 سالی که شیرازی بر مسند کار بود، مشکلات عدیده‌ای داشت و فوتبال تهران به سمت نابودی رفت. ما با کمک خیلی از سازمان‌های ذی‌ربط فدراسیون فوتبال و ارگان‌های مسئول کاری را شروع کردیم و توانستیم با فشاری که آوردیم، شیرازی و پسرش معراج را از راس هیات فوتبال برداریم. متاسفانه بعد از انتخابات جدیدی که میرشاد ماجدی که بر مسند کار نشستند، با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی ایشان ورخ دادن اتفاقات خوبی مثل راه‌اندازی بوستان جام رمضان ولی از باند قبلی شیرازی هنوز بعضی نفرات جولان می‌دهند و نمی‌گذارند فوتبال درست شود. تخلفات خیلی زیادی را انجام می‌دهند که پرونده‌های مربوط را به کمیته اخلاق دادیم. تخلفاتی که مشهود و واضح است و باند ایشان در هیات فوتبال هنوز کارش را انجام می‌دهد. چه در بخش IT و چه در بخش مسابقات با چیدمان نفراتشان این تخلفات انجام می‌شود و به فوتبال تهران ضربه می‌زند.

او در ادامه افزود: یکی از این تخلفات به کمیته اخلاق ارسال شده و حتی قرار بود دوشنبه قبل حکم محرومیت یکی از اعضا اعلام شود و کمیته اخلاق حکم را صادر کرده بود ولی نمی‌دانم چگونه و با چه فشارهایی این حکم نگه داشته شده است. یکی از تخلفات که به راحتی قابل تشخیص است، مربوط به مسابقات دسته دو است. حدود 17 تیم از سال گذشته در مسابقات جوانان ماندند و 14 تیم از 6 حوزه تهران و توابع اضافه شدند که مجموعا 31 تیم شد تا در مسابقات حضور یابند و قرعه‌کشی شوند. روز قرعه‌کشی 5 تیم ناگهان اضافه شد و تعداد تیم‌ها به 36 رسید. اینکه 5 تیم را چطوری فروختند را کسی متوجه نشد. در مسابقاتی که الان برگزار شده، مسابقات با 42 تیم در 4 گروه برگزار می‌شود که خیلی جالب است و نمی‌دانیم این همه تیم را چطور توانستند بفروشند و هیچ مبایعه‌نامه‌ای وجود ندارد. آن‌ها تمام رزومه‌ها و شرح حال قبلی را از روی سامانه پاک کردند. آقای ماجدی بنده خدا این وسط گیر افتاده چون زورش به این باند نمی‌رسد.این مشکلات به بازیکنان مستعد فوتبال تهران و تیم‌دارها ضربه می‌زند.

حاجی‌بیگی در پایان گفت:من نمی دانم چرا شخصی مثل براتی که نایب رئیس هیات فوتبال و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است ورود نمی کند؟تعلیق 4 ساله جودو هم زمانی رخ داد که او نامه محرومیت را امضا کرد.من نمی دانم آقایان در این کشوری که این همه شهید دادیم چطور در فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال پست دارند و هر کاری دلشان می‌خواهد، انجام می‌دهند.ما پای این قضیه هستیم و به نهادهای مختلف هم رفته‌ایم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899144

دیگر خبرها

  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود