Web Analytics Made Easy - Statcounter

لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: در این شهرستان ۲۵ طرح و پروژه عمرانی در زمینه‌های عمران شهری، صنعتی، خدماتی، کشاورزی، عمران روستایی، اقتصادی با اعتبار ۱۰۹ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال در هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او، در بخش عمران روستایی ۱۳ پروژه کلی با اعتبار ۲۸۹ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال، در بخش عمران شهری ۹ پروژه با اعتبار ۳۱۹ میلیارد ریال و در بخش‌های اقتصادی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی نیز سه طرح با اعتبار ۴۹۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و یا به بهره برداری می‌رسد.

خسروپور افزود: در حوزه عمران شهری، پروژه‌های روگذر میدان وحدت، ساماندهی ورودی بوکان از طرف مهاباد، فضای روباز ورزشی، خانه محله شهرداری، مرکز جامع سلامت، جدولگذاری، پیاده روسازی آسفالت و بتن معابر توسط شهرداری‌ها، اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب، برق مخابرات، گاز و لکه گیری و روکش محور‌های مواصلاتی انجام شده، به بهره برداری می‌رسد.

او در ادامه در تشریح پروژه‌های حوزه عمران روستایی، تصریح کرد: در این بخش پروژه گاز رسانی به ۱۳ روستای قزل گنبد، درویشان، کوکه، قره داغ، حمزه آباد، لاسه کان، دولت آباد، شهریکند، قاجر، تپی، قرالی، حاشی آباد، بوغداداغی و طرح احداث مجتمع آب شرب ۱۶۵ روستایی و مجتمع قره لی، ژینگه پاریز کلنگ زنی می‌شود؛ همچنین مجتمع آبرسانی ساریقامیش و عبداله آباد و سه مدرسه احداثی توسط خیرین مدرسه ساز به بهره برداری می‌رسد.

خسروپور ادامه داد: بهره برداری پرژه بازگشایی، جابجایی تاسیسات، جدول گذاری، زیر سازی و آسفالت معابر در ۱۴ روستای شهرستان در بخش سیمینه و مرکزی جزو برنامه‌های هفته دولت می‌باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان در تشریح برنامه‌های حوزه اقتصادی صنعتی، خدماتی و کشاورزی نیز، اظهار کرد: در هفته دولت سه پروژه سرمایه گذاری شامل بهره برداری از سیلوی ۷۰ هزار تنی، کلنگ زنی طرح احداث کارخانه بازیافت و پسماند و جایگاه دو منظوره سوخت در محور بوکان –میاندواب با اشتغالزایی مستقیم ۵۰ نفر انجام می‌شود.

با وجود کمبود‌ها و مشکلات زیاد شهرستان بوکان در حوزه راه‌ها، در میان برنامه‌های هفته دولت، هیچ پروژه و یا طرحی مربوط به این بخش کلنگ زنی یا افتتاح نمی‌شود و این وضعیت نشان دهنده پیشرفت کُند و بسیار اندک پروژه‌هایی همچون دوبانده کردن جاده بوکان-میاندواب، آزاد راه بوکان-سقز و کنارگذر بوکان است که جبران این کمبود‌ها، نگاه ویژه‌ی مسئولان استانی را می‌طلبد.   انتهای پیام/م   افتتاح و کلنگ زنی ۲۵ طرح عمرانی در بوکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سیدانور رشیدی با بیان این مطلب گفت:این پروژه‌ها شامل مجتمع فرهنگی شهدا، شهرداری الکترونیک، فاز اول پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار و کلنگ احداث پارکینگ طبقاتی پارک شهدا است.
وی افزود:برای اجرای این طرح‌ها ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
شهردار سنندج همچنین از برنامه‌ریزی برای افتتاح فاز اول پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار در فصل عمران امسال خبر داد.
رشیدی در ادامه به عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی در مساحت ۳ هزار مترمربع در پارک شهدای شهر سنندج اشاره کرد و افزود: قرار است کلنگ احداث این طرح در آینده نزدیک بر زمین زده شود.
وی عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی نیز برای عید سعید فطر، هفته سنه، ۲۲ گولان و ... تعریف شده که زمینه افزایش شور و نشاط اجتماعی را بیش از پیش در شهر خلاق موسیقی جهان تحقق می‌بخشد.
رشیدی در پایان تصریح کرد: شهرداری سنندج ۸۰۰ میلیارد تومان از ادارات طلب دارد که ۲۴۰ میلیارد آن در کمیسیون ماده ۷۷ تائید و نهایی شده است.

دیگر خبرها

  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد