Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز همتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازرسی ها از مراکز عرضه سطح استان توسط کارشناسان اداره کل و شرکت های بازرسی در راستای کنترل اقلام توزیع شده و سالم سازی بازار مصرف انجام شده اند.

وی افزود: علاوه بر نظارت های برنامه ریزی شده، کارشناسان این اداره کل با مشارکت فعال در گشت های مشترک با سایر دستگاه های نظارتی، کالاهای عرضه شده در بازار را مورد بازدید کارشناسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: شناسایی فرآورده های مغایر با استاندارد از قبیل فرآورده های فاقد نشان استاندارد و یا تاریخ مصرف گذشته، شناسایی محصولات تولیدی فاقد کیفیت در بازار، جمع آوری کالاهای غیر استاندارد از سطح بازار و ... از جمله اهداف طرح کنترل بازار (طرح طاها) می باشند.

همتی اضافه کرد: همچنین در این مدت (ابتدای سال جاری تاکنون) بیش از 706 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی، تجهیزات بازی و زمین بازی انجام شده است.

وی گفت: ممانعت از نمونه‌برداری کارشناسان استاندارد، رعایت نکردن موازین استاندارد و تولید و فروش محصولات بدون پروانه کاربرد نشان استاندارد را علت معرفی این واحدها به دستگاه قضایی اعلام کرد.

وی یادآور شد: تاکنون و در راستای استانداردسازی و جلوگیری از عرضه و تولید کالاهای غیراستاندارد، سه واحد تولیدی به دلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد در شهرستان‌های ایوان و مهران با حضور نمایندگان این اداره‌کل و نیروی اماکن استان پلمب شده است.

همتی از معرفی 22 فقره پرونده حقوقی واحدهای متخلف ایلام به مراجع قضایی استان در مدت یادشده خبر داد و افزود: از این تعداد 14 دستگاه تجهیزات شهربازی پلمپ و اخذ تعهد از 2 واحد صنفی متخلف و معرفی یک واحد تولیدی متخلف نیز به‌خاطر جعل علامت استاندارد به دادگستری استان معرفی شد.

مدیرکل استاندارد ایلام اداه داد: تمامی تلاش ما در راستای افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات بوده که این امر موجب رونق و بهبود فضای کسب و کار و اشتغال در سطح استان می‌شود.
3032/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام علامت استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون، از دو هزار و ۱۵۴ واحد صنفی پوشاک بازرسی شده و تعداد ۲۱۸ پرونده تعزیری تشکیل شده است.

مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی افزود: در این مدت چهار واحد صنفی پوشاک نیز به دلیل گران فروشی و درج نکردن قیمت پلمب شده است.


 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد