Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، نمایشگاه هوافضای ماکس یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای هوافضای جهان بوده که چرخه کاملی از صنعت هوایی و فضایی را در وسعتی بزرگ به نمایش خواهد گذاشت.

در رویدادی که به منظور آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش بنیان متقاضی شرکت در این نمایشگاه در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، مرضیه شاوردی، مدیر توانمندسازی صندوق به معرفی و تشریح خدمات و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه‌های مختلف پرداخت و مدیران شرکت‌های فعال در حوزه هوافضا نیز عملکرد و اهداف خود را در این زمینه مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیمنار با هدف تسهیل برای حضور شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه هوافضا که متقاضی حضور در نمایشگاه ماکس روسیه هستند برگزار شد، چرا که یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه توانمندسازی برای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، ارائه خدمات بلاعوض حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

لازم به ذکر است نمایشگاه ماکس این دوره در فضای سرپوشیده نمایشگاهی به وسعت حدود ۴۰ هزار مترمربع و با نمایش بیش از ۱۰۰ تایپ مختلف پرنده و با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت هوافضایی اجرا خواهد شد. پیش‌‌بینی می‌‌شود حدود ۷۰ هزار متخصص و بیش از نیم ‌میلیون بازدیدکننده عام، از این نمایشگاه بازدید کنند. نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ از پنجم لغایت دهم شهریور ماه سال جاری در شهرک ژوکوفسکی مسکو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

169 / 336 صندوق نوآوری و شکوفایی نمایشگاه ماکس روسیه رویداد آموزشی توسعه بازار هوافضا توانمندسازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی نمایشگاه ماکس روسیه رویداد آموزشی توسعه بازار هوافضا توانمندسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین الهی صبح پنج شنبه در قالب سفر هیأت دولت به استان سمنان و بازدید از طرح‌های بهداشت و درمان با بیان اینکه پنجاه درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است، ابراز داشت: با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان و علوم و تکنولوژی‌های جدید به دنبال تولید مواد اولیه در داخل کشور هستیم.

وی ضمن بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی به لحاظ تولید دارو در کشور وجود دارد، افزود: نمونه بارز آن تولید چند دارو کمیاب و تخصصی در شهرک صنعتی سمنان است.

وزیر بهداشت ضمن بیان اینکه شرکت‌های فناوری و دانش بنیان بسیار در حوزه تولید دارو می‌توانند کمک کنند، ابراز داشت: هم اکنون ۹۹ درصد تولید دارو در داخل کشور کشور انجام می‌شود.

عین الهی ضمن بیان اینکه این شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند ضمن تولید دارو به حوزه تأمین مواد اولیه دارو در داخل کشور هم بپردازند، تصریح کرد: خوشبختانه استان سمنان به لحاظ معادن می‌تواند ظرفیت استفاده خوبی به این منظور باشد.

وی از افزایش فعالیت‌های پژوهشی حوزه پزشکی و دارویی در کشور خبر داد و افزود: امیدواریم با این‌گونه اقدامات بتوانیم در راستای تأمین نیازهای اساسی کشور گام‌های مؤثری برداریم.

کد خبر 6081724

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از راه‌اندازی خط تولید دانش‌بنیان‌های ایرانی در کنیا 
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا