Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانشیر افراخته با اشاره به عدم تخصیص اعتبار برای ساماندهی گزار شهدا گفت:در دوسال گذشته هیچ اعتباری برای ساماندهی ۱۷گلزار با۲۲مزار شهید در این شهرستان تخصیص نیافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرلنده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده در آئین تجلیل از ازادگان شهرستان لنده گفت: آزادگان سرمایه‎های ایران اسلامی هستند که در طول هشت سال دفاع مقدس عاشقانه از ایران اسلامی دفاع کرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سالروز ورود آزادگان یادآور عطر شاهدان شهیدی است که در بندهای بعثی با مقاومت و ایستادگی خویش دشمنان را مایوس کردند.

رئیس بنیاد شهیدوامور ایثارگران لنده تصریح کرد: آزادگان منادیان صلح و ایثار و اسوه‎های صبر انقلاب هستند که در طول دوران اسارت خویش همواره در خط امام راحل و اسلام بوند.

وی تاکیدکرد: ازادگان هیچ گاه در مقابل وحشیگری بعثی ها و در زیر بدترین شکنجه‎ها زانو نزده و بلکه ایستاده به شهادت رسیده و عده‎ای دیگر نیز سربلند از این ازمون بزرگ بیرون امدند.

افراخته گفت:تعداد 17 گلزار و تعداد۲۲مزار شهید داریم که ساماندهی نشدند که همین مسئله باعث رنجش خانواده شهدا است ولی متاسفانه از سال ۹۷تا کنون هیچ اعتباری در این زمینه تخصیص داده نشده است.

وی اظهارکرد:بازدید و سرکشی از خانواده های معظم شهدا وظیفه بنیاد شهید و سپاه نیست بلکه همه ادارات وظیفه دارند این مهم را اجرایی نمایند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری

ودودمحمدی گفت: عبور سه رودخانه از داخل شهر خلخال ظرفیت مناسبی را برای ایجاد امکانات گردشگری آبی در مرکز این شهر فراهم کرده و باید از این ظرفیت به نحو مناسبی استفاده شود.

شهردار خلخال افزود: برای ساماندهی، دیوارکشی و کف سازی رودخانه هیروچای و یکی از سه رودخانه عبوری از این شهر بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

او از آغاز ساماندهی هیروچای از رودخانه‌های عبوری از مرکز شهر خلخال با تخصیص ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: این پروژه به طول ۶۵۰ متر و عرض ۲۴ متر از مسیر رودخانه هیروچایی دردست اجراست و علاوه بر لایروبی، دیوارکشی و کف سازی رودخانه، با ایجاد پیاده‌ راه زمینه تردد راحت عابرین پیاده در طول مسیر ۲ سمت رودخانه امکان‌پذیر خواهد شد.

شهردار خلخال با بیان اینکه اعتبارات درآمد محلی شهرداری خلخال جوابگوی طرح‌های عمرانی این شهر نیست، خواستار مساعدت فرماندار و مسئولان ذیربط استانی برای تامین اعتبار مورد نیاز این طرح شد.

محمدی گفت: هیچ کدام از قول‌های داده شده از سوی مسئولان استانی و کشوری به شهرستان خلخال برای تامین اعتبارات ساماندهی رودخانه‌های داخل شهر به خصوص از محل اعتبارات مدیریت بحران استان تا به امروز عملی نشده است.

شهردار خلخال اضافه کرد: در حال حاضر رودخانه‌های هیروچای ، قیز باخان و نورعلی چای از مرکز شهر خلخال عبور می کند که ساماندهی این رودخانه‌ها اعتبارات کلانی نیاز دارد.

محمدی کاهش آسیب رودخانه‌ها در مواقع بارندگی‌های شدید و سیل ، در کنار استفاده از ظرفیت رودخانه‌ها جهت توسعه صنعت گردشگری را از اهداف اجرای طرح ساماندهی رودخانه‌های این شهر اعلام کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه