Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@06:04:42 GMT

برگزاری جشن عیدانه غدیر در پیاده‌راه فرهنگی رشت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۲۶۷۳

برگزاری جشن عیدانه غدیر در پیاده‌راه فرهنگی رشت

علیرضا حسنی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در گفت وگو با ایکنا از گیلان، ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن عید غدیرخم، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در نظر دارد با هدف ایجاد فضای مناسب معنوی، گسترش و تعمیق فرهنگ ولایت و امامت با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت جشن عیدانه غدیر را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاری بین المللی حاج سیدمصطفی حسینی میهمان ویژه این برنامه خواهد بود و در این جشن معنوی به تلاوت قرآن خواهد پرداخت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه این جشن با برنامه های هنری متنوع و اهدای جوایز همراه خواهد بود، گفت: در این جشن قطعه ای از نمایش بزرگ واقعه غدیر اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم در روز سه‌شنبه، ۲۹ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود، اظهار کرد: از عموم مردم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم معنوی دعوت می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا