Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، میرزایی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجتمع صنعتی فولاد اسفراین اظهار کرد: این مجتمع با ۳ استراتژی مهم و اساسیِ  *حکم رانی داده ها،دانش محوری و خدمت محوری *  توانسته است مقدمه ورود به انقلاب صنعتی چهارم و ماندن در صفحه  تولید و صنعت در میادین ملی و بین‌المللی  راحفظ کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تشکیل کنسرسیوم

مدیر عامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین تشکیل کنسرسیوم معدنی را یکی دیگر از فعالیت های گسترده این مجتمع عنوان کرد و گفت :تشکیل کنسرسیوم معدنی باعث نگهداشت زنجیره تولید از معدن میشود که ما توانستیم با حضور چند صنعت دیگر این کنسرسیوم را تشکیل دهیم.

*فقدان آشنایی مردم و بخصوص صنعتگران

کیومرث میرزایی درادامه از فقدان آشنایی مردم و بخصوص صنعتگران با ظرفیت بزرگ صنعت تولید اسفراین علی الخصوص مجتمع صنعتی اشاره کرد و خاطر نشان گردید :کمک اهالی رسانه که به عنوان بازوان توانمند دولت شناخته شده است میتوانید گره از این ناآشنایی بگشاید.

*عدم واگذاری مجتمع صنعتی فولاد

کیومرث میرزایی مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین گفت:بعد از گذشت ۱۱سال از ابلاغیه واگذاری مجتمع صنعتی فولاد به بخش خصوصی طبق اصل ۴۴قانون اساسی هنوز در کریدور تعیین یا رد خصوصی سازی مانده است؛میرزایی درپایان ضمن اشاره به این مطلب گفت :مدیران مجتمع فولاد علیرغم وجود این مسئله همچنان پرقدرت به کار خود ادامه و خواهان واگذاری این مجتمع به اهل علم و فن  تاکید و تایید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خاورمیانه رسانه فولاد معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در دشتستان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی بعد از ظهر یکشنبه در نشست ترویج و توسعه گیاهان دارویی و کم‌آب‌بر اظهار داشت: با توجه به اهمیت مدیریت بهینه مصرف آب کشاورزی و حفظ و توسعه مزارع دشتستان در بخش زراعی و جلوگیری از ایجاد بیکاری ناشی از بحران آب و همچنین کمک به رفع محرومیت از جامعه، آماده همکاری برای سرمایه گذاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش کشاورزی به ویژه گیاهان دارویی و کم آب هستیم.

فرماندار دشتستان گفت: آماده‌ایم که زمینه سرمایه‌گذاری این مجتمع را با هدف محرومیت زدایی و واگذاری فرصت‌های شغلی ایجاد شده به مددجویان کمیته امداد در حوزه کشاورزی فراهم آوریم.

در این نشست به پیشنهاد مدیرکل مجتمع اقتصادی کمیته امداد جنوب کشور و موافقت فرماندار دشتستان، مقرر شد کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در شهرستان راه‌اندازی شود. و این مجتمع در شهرستان در این حوزه سرمایه‌گذاری کند.

کد خبر 6084709

دیگر خبرها

  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • برگزاری آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • واگذاری حداکثری سهام سرخ آبی‌ها به دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی
  • کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در دشتستان تشکیل می‌شود