Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@23:47:24 GMT

برخورد هواپیما با منزل مسکونی در نیویورک

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۲۸۸۷

برخورد هواپیما با منزل مسکونی در نیویورک

رسانه‌های آمریکایی خبر دادند، سقوط یک هواپیما با ۳ سرنشین روی خانه‌ای در شهرستان «داچس» ایالت نیویورک، حداقل یک کشته، دو زخمی و یک مفقود بر جای گذاشت. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، برخورد هواپیمای کوچک مدل «سسنا ۳۰۳» با سه سرنشین به یک منزل مسکونی در نیویورک که در آن سه نفر حضور داشتند، تلفات برجا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش پایگاه «سی‌بی‌اس نیویورک»، یک هواپیمای دو موتوره که از فرودگاه «اسکای ایکرس» به مقصد فرودگاه «ریپابلیک» ایالت نیویورک در حرکت بود، در جاده «ساوت اسمیت» در شهرستان داچس دچار سانحه شد و با یک منزل مسکونی برخورد کرد.

در نتیجه برخورد هواپیما به این منزل، حریق بزرگی به وجود آمد، حداقل یک نفر کشته، دو تن زخمی و یک نفر از ساکنان منزل هم مفقود شده‌اند. حال یکی از زخمی‌ها که خانم ۲۱ ساله و ساکن این خانه مسکونی بوده، وخیم گزارش شده است.

هواپیما در موقع برخورد سه سرنشین داشت و در منزل مسکونی هم سه نفر حضور داشتند. بعد از برخورد هواپیما به این خانه، یک نفر از سرنشینان هواپیما در دم جان باخت، اما دو سرنشین دیگر نجات یافتند.

به گفته پلیس شهرستان داچس از سرنوشت یک مرد که در موقع برخورد هواپیما در منزل مورد اصابت حضور داشته، خبری در دست نیست و جستجو برای یافتن او ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تلفات نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد مرگبار پژ و۴۰۵ با کوئیک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵و کوئیک در جاده قدیم نظام آباد به سمت قزوین-روبروی پل هوایی- بلافاصله عوامل پلیس راه و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با ۴ سرنشین با خودرو کوئیک که به همراه ۳ سرنشین برخورد کرده که متأسفانه منجر به کشته شدن یکی از سرنشینان خودرو ۴۰۵ شده است.

رئیس پلیس راه استان با خاطر نشان کرد: متأسفانه این حادثه ۶ مصدوم داشته است که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

ذاکری منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی می‌باشد، تاکید کرد: بررسی‌های پلیسی انجام شده نشان می‌دهد که عدم رعایت سرعت مطمئنه و تخطی از سرعت مجاز زمینه ساز وقوع بسیاری از تصادفات مرگبار در جاده‌ها بوده که متأسفانه در این حوادث تعدادی از هموطنان عزیز جان باخته یا دچار مصدومیت‌های شدید شده‌اند.

کد خبر 6064123

دیگر خبرها

  • گشت‌زنی هواپیمای بی‌سرنشین در آسمان نیمروز
  • انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد/ فامنین بالگرد اورژانس هوایی را به پرواز درآورد
  • انفجار منزل مسکونی در بروجرد
  • انفجار گاز منزل مسکونی در بروجرد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • برخورد مرگبار پژ و۴۰۵ با کوئیک
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • کشف حیوانات تاکسیدرمی شده در رشت
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز با ۱۰ مصدوم
  • انفجار گاز یک منزل مسکونی در آخمقیه تبریز
  • تخریب چند منزل مسکونی کهگیلویه درپی باران شدید