Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش کیان پور شامگاه شنبه در جلسه تقدیر استان خوزستان در رتبه های برتر این استان در کنکور ۹۸ اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران بسیاری از امکانات کمیاب در کشور و آسیا را دارد و خط اول جبهه پزشکی کشور قرار دارد.

وی افزود: تعداد بیمارستان های تحت مدیریت دانشگاه علوم‌ پزشکی تهران خیلی بیشتر از دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه نهم گروه علوم تجربی کنکور ۹۸ تصریح کرد: شاید دانشگاه های پزشکی شیراز یا مشهد امکاناتی برابر با تهران داشته باشند ولی در خوزستان این امکانات برگزیده هم سطح نیست.

کیانپور گفت: شاید تنها امکانات دانشگاهی ملاک نباشد ولی مثلا برای تفریح یا استفاده از ذوق هنری در تئاتر نیز امکانات لازم و درخوری در استان نداریم.

وی بیان کرد: از مسئولان تقاضا دارم که قدر مدارس برگزیده را بدانند تا ایده های خیلی خوب خود را اجرایی کنند.

کد خبر 4695142

منبع: مهر

کلیدواژه: اهواز دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی کنکور 98 روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، شعار امسال هفته ملی سلامت است.
 احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان صبح امروز در نشست خبری از پرداخت بدهی‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: خوابگاه دختران دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 اسدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز از تلاش دانشگاه برای تامین امنیت غذایی، دارویی و بهداشتی مردم خبر داد و گفت: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۳۴۱۱۰۰۰۲۱۰۵۶۲۰ با معاونت غذا و دارو در ارتباط باشند.
اول تا هفتم اردیبهشت ماه هفته ملی سلامت است شعار امسال این هفته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین در نشست خبری بمناسبت هفته ملی سلامت با قدردانی از خیرین گفت دانشکده مدیریت و پیراپزشکی و خوابگاه دختران با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد بزودی

فعال می شود .

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • "قلیان اکسیژن"؛ بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران
  • بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن
  • مرگ‌ومیر حوادث ترافیکی در خوزستان ۱۲ درصد کاهش داشت
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان