Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاهوتی با اشاره به حضور عراقچی در جلسه امروز این فراکسیون گفت: در این جلسه تاکید شد که ما تا زمانی که منافع مان در برجام تامین شود، در برجام می مانیم و با هر تهاجمی مقابله به مثل می کنیم.

«مهرداد لاهوتی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به جلسه امروز فراکسیون مستقلین مجلس با حضور سید عباس عراقچی گفت: در جلسه امروز با آقای عراقچی در رابطه با عملکرد وزارت خارجه بررسی هایی انجام شد و بر این مسئله تاکید شد که این وزارتخانه به هر شکلی توطئه های آمریکا را خنثی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه تاکید شد که وزارت امور خارجه تدابیری اندیشیده است که مانع ایجاد اجماع حول محور آمریکا علیه ایران شده است و تدابیرش در این زمینه موفقیت آمیز بوده است.

 

وی بیان کرد: همچنین در این جلسه در رابطه با ایجاد راهکارهایی برای مبادلات اقتصادی و فروش نفت ایران بحث و بررسی هایی انجام شد و عنوان شد که این تدابیر کمک می کند نفت ما به فروش برسد و ما می توانیم کالا وارد کنیم.

 

لاهوتی بیان کرد: همچنین در این جلسه تاکید شد که بحث  هسته ای دارای مشروعیت بین المللی است و تا زمانی که منافع مان در برجام تامین شود، در برجام می مانیم و با هر تهاجمی مقابله به مثل می کنیم./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: گلپایگان وزیر کشور نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه دعای عرفه خبرگزاری شبستان اردبیل مراسم دعای عرفه غدیر فراکسیون مستقلین فروش نفت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سران اردن و بحرین بر دور کردن منطقه از تنش نظامی

به گزارش قدس آنلاین، «حمد بن عیسی آل‌خلیفه» پادشاه بحرین امروز-چهارشنبه- در سفری رسمی وارد اردن شد و با «عبدالله دوم» پادشاه این کشور دیدار و رایزنی کرد.

طبق گزارش اسکای نیوز عربی، دو طرف در این دیدار خواستار دور کردن تنش نظامی از منطقه شدند.

آن‌ها همچنین خواستار ایجاد راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز، عادلانه، فراگیر و پایدار برای درگیری‌های منطقه شدند.

پادشاه اردن و پادشاه بحرین در بخش دیگری از صحیت‌های خود تاکید کردند: اکنون نیاز مبرمی به این مساله داریم که جامعه‌ بین‌المللی قطعنامه‌های آتش‌بس فوری در غزه را اجرایی کند.

دو طرف در ادامه نسبت به اقدامات متجاوزانه شهرک‌نشینان صهیونیست تندرو علیه مردم فلسطین در کرانه‌باختری هشدار دادند.

روز دوشنبه نیز «عبداللطیف رشید» رئیس جمهور عراق در سفری رسمی وارد امان پایتخت اردن شد و در قصر«بسمان الزاهر» مورد استقبال ملک عبدالله دوم، پادشاه این کشور قرار گرفت و دو طرف به بررسی تحولات اخیر منطقه پرداختند.

عبدالله دوم تاکید کرد که تحولات منطقه منجر به افزایش تنش خواهد شد و امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند.

دو طرف همچنین خواستار ایجاد آتش بس در غزه و ایجاد راه‌حل عادلانه برای مساله فلسطین شدند به‌گونه‌ای که تمام حقوق مشروع ملت فلسطین تضمین شود.

پادشاه اردن و رئیس جمهور عراق بر لزوم محافظت از غیرنظامیان در غزه و رساندن کمک‌های انسانی به آنها نیز تاکید کردند.

دو طرف همچنین تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در کرانه باختری و هتک حرمت اماکن مقدس را محکوم کردند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران
  • تاکید سران اردن و بحرین بر دور کردن منطقه از تنش نظامی
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه