Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی آبایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مجوز مشاغل خانگی توسط چهار دستگاه اجرایی استان از قبیل سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می شود و برای متقاضیان دارای مجوز تاسقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق معرفی به بانک های عامل و به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: برای تسهیلات اشتغال روستایی رقم ۳۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به استان ابلاغ شده است که از این رقم تا کنون حدود ۹۰ درصد معادل ۲۹۰ میلیارد تومان به استان تخصیص داده شده است.

وی گفت: برابر کل عدد ابلاغی در بانک های عامل مصوبه وجود دارد و تاکنون بالغ بر ۷۰ درصد از تسهیلات به رقم ۱۹۰ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است که با این پرداختی ها ایجاد سه هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در مناطق روستایی و عشایری استان پیش بینی می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: از محل بند ب تبصره ۱۶ رقمی که امسال به استان برای دستگاه های حمایتی ابلاغ شده ۲.۵ برابر سال گذشته است به طور مثال برای اداره کل بهزیستی سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان از این محل تخصیص پیدا کرده در حالی که امسال به ۳۳ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: همچنین تسهیلات اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از ۴۱ میلیارد تومان به ۸۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و این تسهیلات به صورت قرض الحسنه به افراد یا پشتیبان ها اعطا می شود.

کد خبر 4695166

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد منظوری هفته مشاغل را فرصت مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با مشاغل مختلف و فراهم شدن زمینه انتخاب رشته متناسب با استعداد، توانایی، هوش، رغبت و علایق آنها دانست و گفت: در هفته مشاغل دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با مشاغل و لزوم وجود آنها در جامعه آشنا می‌شوند. همچنین علاقه به جست وجو و سوال کردن، تحریک حس کنجکاوی دانش آموزان، تقویت فرهنگ کارآفرینی، شناخت خود و مسیر آینده آنها از دیگر اهداف برگزاری این هفته است.

وی بیان کرد: اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در راستای معرفی شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی، برگزاری جلسات توجیهی در خصوص اجرای طرح‌ها و برنامه‌های معرفی مشاغل، برپایی نمایشگاه، ارائه کلیپ‌های آشنایی با مشاغل مختلف برای استفاده دانش آموزان و اولیا و برگزاری مسابقات و وبینارهای گوناگون از جمله برنامه‌های این اداره در هفته مشاغل است.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای ارائه بهترین مشاوره شغلی به دانش‌آموزان است و در این راستا تمامی مدیران مدارس، مشاوران و مربیان همه تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا بهترین نتیجه حاصل شود.

کد خبر 6084361

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند