Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@04:23:05 GMT

ذائقه مردم را با خدمت صادقانه شیرین کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۳۱۶۴

ذائقه مردم را با خدمت صادقانه شیرین کنیم

قزوین_ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: باید بتوانیم ذائقه شهروندان را شیرین کنیم و تحقق این امر نیازمند خدمت صادقانه به آنها است و اعضای شورای شهر خود را خادم مردم می دانند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اولین نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه با بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان به همت شهرداری محمدیه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس الله غلامی در این نشست با اشاره به ظرفیت های بانوان عنوان کرد: هرجا که به توانمندی بانوان توجه شده است، شاهد بالندگی و پویایی شهر بودیم.

وی با بیان اینکه ناحیه شهری مهرگان جمعیت ۱۰۰ هزار نفری را به خود اختصاص می دهد، افزود: ما وظیفه داریم تا برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدیه عنوان کرد: باید در پاسخگویی به مطالبات شهروندان تلاش کنیم چراکه زندگی بهتر حق مسلم هر شهروندی است.

غلامی یادآور شد: باید بتوانیم ذائقه شهروندان را شیرین کنیم و تحقق این امر نیازمند خدمت صادقانه به آنها است و اعضای شورای شهر خود را خادم مردم می دانند.

در ادامه این نشست، ناظم اله فرهادی نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه بیان کرد: بانوان موفق قادر به ساختن جامعه هستند و این نقش ارزشمند زن را در جامعه نشان می دهد.

وی افزود: می توان با اقدامات مختلفی از جمله تشکیل کارگروه های تخصصی بانوان از ظرفیت های آنها بهره مند شد و در مسیر توسعه و سازندگی شهر حرکت کرد.

ر پایان این نشست از بانوان فعال در عرصه های مختلف از سوی شهرداری محمدیه تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ذائقه خدمت خالصانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح رصد نشان داد برآوردن یک نیاز کوچک محله‌ای با هزینه‌ای اندک و متناسب با خواست شهروندان می‌تواند به اندازه یک کلان پروژه که هزینه‌های هزار میلیاردی در بر دارد تاثیر گذار باشد و رضایتمندی ایجاد کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورا و پس از ارایه گزارش تجمیعی پروژه‌های توسعه محله‌ای سال ۱۴۰۲ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران توسط کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در ادوار مختلف مدیریت شهری اجرای کلان پروژه‌های شهری در شهرداری تهران بر توسعه محلات شهر تهران سایه می‌انداخت و این امر سبب ساز غفلت مدیران شهری از نیاز‌های کوچک که بر طرف ساختن آن‌ها رضایتمندی خیلی زیادی در بین مردم می‌توانست ایجاد کند، شده بود.

صادقی در ادامه افزود: طرح رصد این نقیصه را پر کرد. یعنی نشان داد انجام یک نیاز کوچک از یک محله با هزینه بسیار اندک به اندازه رضایتمندی شهروندان از یک کلان پروژه با هزینه‌های هزار میلیاردی تاثیر گذار است.

ویی خاطر نشان ساخت: البته این موضوع باید آسیب شناسی شود و نقاط ضعف و قدرت طرح رصد شناسایی گردد، اما نهادینه شدن و استمرار این موضوع خواست اعضای شورای شهر و خواست شهروندان بوده و امیدواریم در وقت باقی مانده از شورای ششم این خدمت تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود. شهروندان عزیز بدانند که این طرح در سال جاری با شیوه‌های متفاوت از سوی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مجدانه دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • گلایه عضو شورای اسلامی از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • گلایه عضو شورای اسلامی شهر شیراز از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است