Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:05:50 GMT

کنترل پساب‌های پتروشیمی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۳۲۹۸

کنترل پساب‌های پتروشیمی در خوزستان

عسکری روابط عمومی سازمان محیط زیست استان خوزستاندر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: خبری که در خصوص پساب صنعتی خورموسی را به جیوه آلوده کرده‌ است مربوط به سال های گذشته بوده و اکنون همچنین اتفاقی رخ نداده است.

او افزود: حدود ۴ سال پیش بود که واحد کلر الکلین تعطیل شد و فعالیت های آن متوقف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری بیان داشت: و همان زمان استفاده از جیوه متوقف شد همچنین در پتروشیمی ها پساب های صنعتی کنترل می شود و حوضچه های برای بررسی و کنترل کامل این پساب ها وجود دارد.

روابط عمومی محیط زیست استان خوزستان ادامه داد: در شرکت های پتروشیمی برای پساب های صنعتی تغییر فرایند رخ داده و ما آلودگی جیوه ای نداریم.

چندی پیش سازمان محیط زیست اعلام کرد خورموسی از لحاظ آلودگی جیوه آلوده ترین نقطه دنیاست و این حاصل فعالیت صنایع پتروشیمی است.

انتهای پیام/م

استفاده از حوضچه های پرورش ماهی در پتروشیمی ها


 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آلودگی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی مرادی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت:  با توجه به اینکه پتانسیل‌هایی در لایحه‌های اجتماعی وجود دارد و در بحث زیست محیطی استفاده میشود ،مخاطبین اثر گذار یک بخش شورا‌های اسلامی شهر هستند که در تبیین مسائل و اهداف محیط زیستی مشترک دارند.
وی افزود: این جلسه با حضور رئیس محیط زیست کشور و معاون رییس جمهور و شورا‌های عالی استان‌ها در کل استان‌های کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • (ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور