Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نخست رزمایش امنیتی، مردمیاری و محرومیت زدایی غدیر در منطقه عمومی ماکو و پلدشت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزدران، مرحله نخست رزمایش امنیتی مردمیاری و محرومیت زدایی غدیر منطقه عمومی ماکو و پلدشت با همکاری مشترک شبکه بهداشت و درمان ماکو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو و بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان غربی در ماکو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح به مدت سه روز از تاریخ ۲۶ تیرماه تا بیست و هشتم تیر ماه ادامه خواهد داشت.

در این طرح تیم های پزشکی در خانه بهداشت روستای قره تپه مستقر و روستاییان را در تخصص های مامایی، آزمایشگاه، پزشک عمومی، روانشناسی، تزریقات و پانسمان ،دندانپزشکی مورد ویزیت قرار می دهند.

مریضانی که نیاز به به مراجعه به دکتر متخصص دارند با نامه به متخصصین مستقر در بیمارستان فجر ماکو معرفی می شوند.

لازم به ذکر است تیم های پزشکی به روستاهای اطراف جهت ویزیت مریضان به صورت رایگان اعزام می گردند که در روز اول کاری این طرح اکیپ پزشکی روستای آداغان اعزام شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ کاظم کبیری اظهار داشت: در مدت ایام تعطیلات عید نوروز، بیش از ۵۴ تیم تخصصی، بهداشتی درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای در قالب طرح ملی شهید دکتر رهنمون، در قرارگاه نوروزی ۱۴۰۳ و روز جهانی قدس به صورت جهادی خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: با فعالیت این تیم‌ها، دو هزار و ۳۷۲ خدمت در قرارگاه نوروزی و سه هزار و ۵۱۸ خدمت در روز جهانی قدس به مردم و مسافران ارائه شد.

سرهنگ کبیری اضافه کرد: این خدمات رایگان شامل بیش از ۷۸۰ مورد آموزش‌های فرهنگی فرزند آوری و جوانی جمعیت و. ۴۳۳ نفر غربالگری فشار خون، ۲۰۶ مورد آموزش‌های بهداشتی، ۲۶ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص داخلی، ۳۶ نفر معاینه و ویزیت از سوی پزشک متخصص اطفال، ۲۱ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص زنان و ۱۹۰ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک عمومی، ۱۷۲ نفر ارائه داروی رایگان و... بود.

بیشتر بخوانید

ارائه بیش از ۱۰۰ هزار نفر خدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: بسیجیان جامعه پزشکی استان علاوه بر حضور در مناطق صعب العبور و دوردست استان و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار، با شرکت در راهپیمایی و تجمعات حمایت از جبهه مقاومت علیه جنایات اسرائیل همواره پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آنتی‌بیوتیک‌ها سرفه را کاهش نمی‌دهند، حتی اگر عفونت باکتریایی باشد
  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل