Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@04:01:21 GMT

سقوط هواپیما روی خانه‌ای در نیویورک +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۳۴۱۰

سقوط هواپیما روی خانه‌ای در نیویورک +تصاویر

خبرگزاری فارس: برخورد هواپیمای کوچک مدل «سسنا ۳۰۳» با سه سرنشین به یک منزل مسکونی در نیویورک که در آن سه نفر حضور داشتند، تلفات برجا گذاشته است.

به گزارش پایگاه «سی‌بی‌اس نیویورک»، یک هواپیمای دو موتوره که از فرودگاه «اسکای ایکرس» به مقصد فرودگاه «ریپابلیک» ایالت نیویورک در حرکت بود، در جاده «ساوت اسمیت» در شهرستان داچس دچار سانحه شد و با یک منزل مسکونی برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه برخورد هواپیما به این منزل، حریق بزرگی به وجود آمد، حداقل یک نفر کشته، دو تن زخمی و یک نفر از ساکنان منزل هم مفقود شده‌اند. حال یکی از زخمی‌ها که خانم ۲۱ ساله و ساکن این خانه مسکونی بوده، وخیم گزارش شده است.

هواپیما در موقع برخورد سه سرنشین داشت و در منزل مسکونی هم سه نفر حضور داشتند. بعد از برخورد هواپیما به این خانه، یک نفر از سرنشینان هواپیما در دم جان باخت، اما دو سرنشین دیگر نجات یافتند.

به گفته پلیس شهرستان داچس از سرنوشت یک مرد که در موقع برخورد هواپیما در منزل مورد اصابت حضور داشته، خبری در دست نیست و جستجو برای یافتن او ادامه دارد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: سقوط هواپیما خانه نیویورک تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد

آتشپاد غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: آتشنشانان با حضور در محل ضمن کارشناسی حریق و اقدامات اطفایی، حریق این منزل مسکونی را مهار کردند.

وی ادامه داد: این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6080536

دیگر خبرها

  • واگذاری ۳ هزار واحد مسکونی در شاهرود با حضور رئیس جمهور
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • فیلم| آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • فیلم/ آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • تصاویری که از سقوط یک هواپیما در چین ضبط شده / مرگ همه مسافرها (فیلم)