Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@12:26:18 GMT

ورزشگاه شهدای فولاد آماده برگزاری دربی خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۳۶۶۵

ورزشگاه شهدای فولاد آماده برگزاری دربی خوزستان

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، محسن قبایی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به تلاش‌های باشگاه برای آماده‌سازی ورزشگاه  شهدای فولاد برای میزبانی از حریفان در لیگ نوزدهم، گفت: باتوجه به صحبت‌های فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص بازسازی ورزشگاه‌ها، زیرساخت‌های امنیتی از جمله شماره‌گذاری صندلی‌ها و تحویل سامانه فروش بلیت الکترونیک به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، انجام شده و تا روز سه شنبه نیز گیت‌های الکترونیکی باشگاه شهدای فولاد نصب خواهد شد تا بازی هفته اول با صنعت نفت آبادان در ورزشگاه خانگی و با حضور هواداران‌مان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: باشگاه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نیز اعلام کرده است که ورزشگاه خانگی‌مان حتما تا روز سه‌شنبه آماده خواهد شد.

مدیررسانه تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همچنین تیم در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد و برای حضور در لیگ نوزدهم و مصاف با حریفان آماده است. امیدوارم هواداران در دیدار با صنعت نفت آبادان حمایت همه جانبه‌ای داشته باشند تا سربلند از دربی خارج شویم.

 

 

انتهای پیام/ 
 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی‌پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.

همچنین این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت ۲ روز (۴ و ۵ اردیبهشت) به میزبانی خوزستان در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6086777

دیگر خبرها

  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد