Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در استان خبر داد و گفت: این جشنواره روز پنج شنبه ۳۱ مرداد در شهرکرد مرکز استان برگزار می شود.

«جواد کارگران» امروز (یکشنبه ۲۷ مرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه بابیان اینکه این جشنواره به مناسبت عید غدیر خم در استان برگزار می شود افزود: در این جشنواره فیلم های مختلف با موضوع کودک و نوجوان در استان اکران می شود.

 

وی ابراز کرد: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان هرساله در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود ابراز کرد: هرسال نسبت به سال گذشته استقبال گسترده ای از این جشنواره می شود.

 

کارگران تصریح کرد: سینما خانوادگی غدیر شهرکرد همانند سال گذشته آماده برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در استان شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰ فیلم برتر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سینما خانوادگی غدیر شهرکرد اکران می شود.

 

خاطرنشان می شود: استان اصفهان هرساله میزبان اصلی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در کشور است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه عید غدیر گلپایگان غدیر دهه ولایت و امامت امام جمعه آیت الله آ میراحمد تقوی دعای عرفه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اکران فیلم جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد میرزاده دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی از بزرگداشت جواد محقق در همدان در روز ۱۳ اردیبهشت، همزمان با نقد و بررسی کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» نوشته مریم زرنشان خبر داد.

وی با بیان اینکه جشنواره شعر کودکان و نوجوان رضوی امسال پانزدهمین دوره خود را می‌گذراند، گفت: این دوره تفاوت‌های عمده‌ای با دوره‌های قبل دارد که از جمله‌ی آن اجرای برنامه‌های استانی در خلال جشنواره است. در این راستا امسال فرصتی برای شهرها و استان‌های دیگر فراهم شد تا اهالی ادبیات کودک و نوجوان در سایر نقاط کشور نیز فرصت عرض ارادت به حضرت رضا (ع) را داشته باشند. در شهرهایی که به نوعی مرکزیتی در حوزه ادبیات کودک در کشور داشتند، نشست‌ها و برنامه‌هایی از جمله محافل شعرخوانی اجرا می‌شود که قم، همدان، کرمان، شیراز و تهران از این جمله‌اند.

دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی در ادامه گفت: در هر یک از این شهرها یک کتاب شعر کودک رضوی نیز نقد و بررسی می‌شود. علاوه بر این، در اغلب این شهرها از یک چهره‌ی پیشکسوت شعر کودک و نوجوان رضوی هم تجلیل می‌شود. نخستین برنامه در این زمینه در بیست و نهم فروردین ماه جاری در شهر مقدس قم که به نوعی مرکز ادبیات دینی کودک و نوجوان کشور محسوب می‌شود برگزار شد. در این برنامه حدود بیست نفر از شاعران کودک و نوجوان قم این فرصت را داشتند که شعرهایی که در حوزه رضوی و با مضامین زیارت و ارادت به ساحت حضرت رضا (ع) سروده بودند را بخوانند.

میرزاده گفت: دو کتاب شعر با عنوان «آمدی در شهر ما گل کاشتی» سروده آقای علی باباخانی درباره حضرت معصومه (ع) و کتاب «امام رضای مهربان» سروده آقای سید محمد مهاجرانی در این جلسه نقد و بررسی شد. از آقای محمد کاظم مزینانی پیشکسوت شعر و نوجوان نیز در قم تجلیل شد. آقای مزینانی در دهه هفتاد، مجموعه‌های متعددی در حوزه شعر آیینی کودک و نوجوان داشتند و همچنین یکی از نخستین کتب مستقل شعر کودک رضوی به نام هشت روز با امام هشتم نیز سروده ایشان است. مشابه این برنامه را نیز در روز ششم اردیبهشت در شهر کرمان خواهیم داشت که کتاب «کبوترها و آهوها» سروده‌ام در آن نقد و بررسی خواهد شد.

وی در پایان گفت: روز سیزدهم اردیبهشت نیز در شهر همدان نقد و بررسی کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» نوشته مریم زر نشان را با بزرگداشت جواد محقق خواهیم داشت. مراسمی با همین سبک نیز در شیراز در نوزدهم و در تهران در بیست و سوم اردیبهشت برگزار می‌شود. روز ۲۹ اردیبهشت هم اختتامیه جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

کد خبر 6085156 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنوراه آسمان هشتم