Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، کارگران شرکت پتروشیمی شل در پنسیلوانیا بالاجبار در یکی از کارزارهای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، در این شهر شرکت کردند. روزنامه «پیتسبورگ پست گزت» در گزارشی اعلام کرد که این کارگران یا باید در مراسم شرکت می‌کردند یا آن‌که با خطر کسری حقوق مواجه می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این روزنامه گزارش داده که پیمانکار این کارگران گفته که شرکت در این مراسم «اجباری نیست.» اما وی در ادامه گفت تنها کارگرانی که در ساعت هفت صبح در محل کار حاضر شوند و کارت‌های هویت‌شان اسکن شود و در سخنرانی شرکت کنند برای این ساعت پول دریافت می‌کنند. 

شرکت شل در بیانیه‌ای که در اختیار روزنامه نیویورک تایمز گذاشته است، گفت: «ما دریافتیم که برخی تصمیم به عدم حضور در مراسم گرفتند و این نکته که پول این ساعت‌ها را دریافت نخواهند کرد با آن‌ها مطرح شد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «مانند هر روز کاری، چنانچه شخصی تصمیم بگیرد که در ساعات کاری مقرر در محل کارش حضور پیدا نکند، نمی‌تواند حقوق کامل دریافت کند.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ شرکت شل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان

وزارت امور مهاجرین طالبان همزمان با آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان از پاکستان اعلام کرد: در ادامه روند جاری اخراج اجباری پناهجویان افغان دارای مدارک اقامتی، 277 نفر از پاکستان اخراج شدند.

 بر اساس اطلاعیه این وزارتخانه که در شبکه ایکس منتشر شده است، پناهجویان اخراج شده 28 فروردین از طریق گذرگاه تورخم وارد افغانستان شدند.

این گزارش می افزاید: آنها شامل 53 خانواده هستند که به صورت اجباری از پاکستان اخراج شده‌اند.

این افراد پس از معرفی و ثبت اطلاعات‌ در اداره امور مهاجرین برای دریافت کمک به دفاتر پناهندگان کمیساریای عالی سازمان ملل و سازمان بین‌المللی مهاجرت معرفی شدند.

نهادهای امدادرسان گزارش دادند در حال حاضر پناهجویان اخراجی با کمبود سرپناه، غذا و فرصت‌های شغلی در افغانستان روبه‌رو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • (اینفوگرافیک) با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟ (اینفوگرافیک)
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت