Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@04:12:25 GMT

پروژه بلوار ارم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۳۸۵۶

پروژه بلوار ارم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است

رئیس کمیسیون فنی عمران شورای شهر همدان با بیان اینکه پروژه بلوار ارم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است افزود: شهرداری باید به موازات کارهای عمرانی بحث هایی از قبیل سایت نقاشی، پل های طبیعت، سیم های روباز، جداره سازی و سایت بالون را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رحیمی فر در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اشاره به میزان پیشرفت پروژه بلوار ارم اظهار داشت: باندهای شمالی و جنوبی پروژه عمرانی بلوار ارم را اگر در مجموع ببینیم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هدف تغییر و تحول بلوار ارم افزود: قرار بر این بود که بلوار با این رویکرد شروع شود که عملکرد بلوار از ترافیکی به ترافیک اجتماعی تغییر پیدا کند و در واقع به موازات کارهای عمرانی، یک کاری با رویکرد فرهنگی _ اجتماعی انجام شود که این کار انجام نشده است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه ما در خصوص این پروژه در شورا هم از شهرداری مطالبه کردیم و شهرداری هم پاسخگو بوده است عنوان کرد: شهرداری باید به موازات کارهای عمرانی بحث هایی از قبیل سایت نقاشی، پل های طبیعت، سیم های روباز، جداره سازی و سایت بالون را در دستور کار قرار دهد.

عضو شورای شهر همدان خاطر نشان کرد: هزینه ای که برای کارهای عمرانی پروژه بلوار ارم برآورد شده بود در مجموع ۱۲ میلیارد است اما با توجه به نوسانات قیمت های مصالح و رشد جهش گونه آن بیشتر از این مبلغ است.

رحیمی فر با بیان اینکه این پروژه قرار بود پارسال تمام شود تاکید کرد: چنین پروژه هایی چون به تامین منابع مالی برخورد می کنند، یک سری کارهایی مثل تاسیسات آب، برق و فاضلاب، بر روی برنامه های زمانبندی شده نیز تاثیر می گذارد.

وی با ابراز امیدواری برای اتمام این پروژه در سال جاری تاکید کرد: حتما باید برای پارکینگ این پروژه نیز فکری و تدابیری اتخاذ شود بخصوص در جایی که جمعیت زیادی رفت و آمد می کنند حتما باید پارکینگ وجود داشته باشد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان در پاسخ به این پرسش که آیا از ابتدا برای پارکینگ فضایی در نظر گرفته شده یا نه، گفت:برای پارکینگ قرار بود که فضایی را تخصیص بدهند و در طرح اولیه نیز به این منظور پیش بینی هایی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر

تصاویر شماتیک مربوط به جداره‌سازی بلوار جمهوری اسلامی توسط شهرداری منطقه هشت تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین منیری فر صبح امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در تشریح پروژه جداره سازی بلوار جمهوری اسلامی اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامناسب نمای بیرونی بازار و بلوار جمهوری، عملیات جداره سازی بلوار جمهوری اسلامی توسط شهرداری منطقه هشت تبریز و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان آغاز شده و به جدیت ادامه دارد.

وی افزود: وضع کنونی جداره‌های بیرونی بازار و بلوار جمهوری اسلامی، در شأن بافت تاریخی شهر نبوده و در راستای ساماندهی نمای بیرونی بازار، بعد از برگزاری جلسات متعدد و تصویب طرح، پروژه جداره سازی بلوار جمهوری را حدفاصل تقاطع دارایی تا میدان نماز آغاز و زیر نظر کارشناسان میراث فرهنگی، اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه هشت تبریز تصریح کرد: پروژه جداره سازی بلوار جمهوری در دو ضلع شمالی و جنوبی به طول یک هزار و ۶۰۰ متر، حدفاصل دارایی تا میدان نماز در دست اجراست که در فاز نخست طرح، نازیبایی‌های بصری و سیم کشی‌های موجود در جداره‌ها پاکسازی می‌شود و در فاز بعدی عملیات مرمتی و نماکاری آجری جداره‌ها، به صورت سنتی و همگون با بافت تاریخی تبریز، اجرایی خواهد شد.

کد خبر 746899

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر