Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 در حالی که شبکه نسیم این روزها تکرار قسمت‌های پیشین برنامه «دورهمی» را پخش می‌کند.، شب گذشته یکی از برنامه‌های پخش نشده این مجموعه که گفت‌وگوی مهران مدیری با بهروز افخمی بود، روی آنتن این شبکه بود. 

کانال سینمادیلی با انتشار این خبر نوشت: این برنامه جز چند برنامه «دورهمی» بود که در زمان خودش پخش نشده و مشخص نیست اشتباهی روی آنتن رفته یا مشکل پخش آن حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟

«نون خ ۵» از پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد. فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز با استقبال روبرو شد.

نون خ مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

tags # نون خ سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • فصل اول مسابقه «شهروند و مافیا» از شبکه نسیم
  • اتفاق عجیب؛ نورافکن استودیوی شبکه خبر در برنامه زنده ترکید + ویدئو
  • اتفاقی عجیب در پخش زندۀ برنامه مجله فوتبالی شبکه خبر
  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • ادعای عجیب میثاقی روی آنتن زنده!/به قلعه‌نویی زنگ زدند که الکی یک بازیکن را به تیم‌ملی دعوت کن!
  • خواسته مهم اوسمار از درویش برای فصل بعد | این اتفاق نباید تکرار شود
  • به خاطر هم در شبکه نسیم دیده می‌شود
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟