Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: ظرف ۱۰ روز تا ۲ هفته آینده قیمت مرغ در بازار به روال عادی خود باز می‌گردد و این افزایش قیمت مقطعی است. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید‌موسی خادمی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: روند بالا رفتن قیمت مرغ علت‌های گوناگونی دارد که با برنامه ریزی انجام شده ظرف 10 روز تا دو هفته آینده نرخ آن در بازار به روال عادی خود باز می‌گردد چراکه این افزایش مقطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مکانیسم بازار وقتی درست عمل نمی‌کند مشکل کنترل و نوسان قیمت در بازار داریم افزود: تعزیرات روی بازار و مرغداری‌ها نظارت جدی‌تری داشته باشد؛ سازمان جهاد کشاورزی استان وظیفه دارد در این ایام هر شب 140 تن مرغ را به کشتارگاه‌ها تحویل دهد همچنین دامپزشکی موظف به نظارت بر تحویل از مرغداری و انتقال به کشتارگاه‌ها است.

مرغداران خواهان آزاد شدن قیمت مرغ شدندافزایش قیمت مرغ در بهبهان پذیرفتی نیستبهره‌وری آب کشاورزی به 44درصد افزایش یافت/ قیمت مرغ باید 12هزار و 900 تومان باشد

استاندار لرستان عنوان کرد: سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز وظیفه تحویل مرغ به واحدهای صنفی و کنترل قیمت در بازار را بر عهده دارد؛ از دلایل بالا رفتن قیمت مرغ می‌توان به تولید کم، خروج زیاد از استان و یا افزایش مصرف اشاره کرد که هر کدام راهکار خاص خود را دارند.

وی بیان کرد: مردم استان اطمینان داشته باشند که تمام توان خود را در این زمینه به کار خواهیم گرفت حتی اگر نیاز باشد به سمت سیاست‌های تنظیم بازار نیز خواهیم رفت.

خادمی با تاکید بر اینکه قیمت‌ها بر اساس میانگین استان‌ها و البته با دیدگاه کاهشی تنظیم شوند تصریح کرد: اگر تولید کمتر از بازار بود سیستم ذخیره وارد کار شود همچنین باید خروجی مرغ از استان ممنوع شود و آن را کنترل کرد؛ دولت از هیچ گونه حمایت تولیدکنندگان کوتاهی نمی‌کند و اجازه نخواهیم داد که فرد و یا یک واحد تولید کننده در بازار اختلال ایجاد کند.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (پنج شنبه ۹ فروردین) بازار طلای تهران با ۳۰۳ هزار تومان افزایش قیمت به ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۳۰۳ هزار تومان گران‌تر شده است.

سکه بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت نیم سکه در روز جاری با ۱۵۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به نرخ ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مبادله شد. قیمت ربع سکه نیز ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به دیروز ۱۰۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

سکه یک گرمی نیز امروز با رشد ۱۰۰ هزار تومانی به رقم ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که یک گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

 

دیگر خبرها

  • منتظر ارزانی خودرو باشیم یا گرانی؟
  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • ۳۵۲ گروه تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی بر بازار نظارت دارند
  • تداوم نظارت بر بازار کالا و خدمات در مهاباد