Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:49:23 GMT

جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۰۱۷

جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان مرکزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان مرکزی به ریاست سیدعلی آقازاده استاندار و با حضور مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی، فرماندار شهرستان اراک، شهردار اراک و سایر اعضا برگزار شد.

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین افشاری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در دیدار با حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان، امام جمعه شهرستان دامغان اظهار کرد: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌ها در این واحد دانشگاهی توانمندسازی دانشجویانی است که در دوران دانشجویی و پس از آن نقش مهمی دارند به دانشجو‌ها کمک می‌کند تا خود را برای چالش‌های دانشگاهی و اجتماعی آماده کنند و از ظرفیت جوانی خود بهره ببرند.

وی افزود:‌ توانمندسازی دانشجویان شامل جنبه‌های مختلفی از آموزش تا توسعه مهارت‌ها، افزایش توانایی‌ها و تجربه‌های عملی می‌شود تا به جایگاه واقعی خود در جامعه برسند و در مسیر موفقیت قدم بردارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان  با اشاره به حضور رئیس جمهور در شهرستان دامغان عنوان کرد:رئیس جمهور در این دیدار قول‌های خوبی را دادند که باید با پیگیری مسئولان شهرستان به مرحله اجرا برسد. شهرستان دامغان از گذشته‌های دور دارای ظرفیت‌های بسیار فراوانی برای حرکت در مسیر پیشرفت بوده و باید امروز و با همه توان موانع پیش روی منطقه مورد شناسایی قرار بگیرد تا نسبت به رفع آنها با تقویت ظرفیت‌های شهر اقدام شود.

افشاری ایجاد سیاست‌های ترویجی و فرهنگی را از الزامات کار دانشگاه نسبت به جامعه دانست و تأکید کرد: سیاست‌های ترویجی با تأکید بر عوامل فرهنگی می‌تواند به توسعه و پیشرفت شهر‌ها کمک کرد و در این راستا، تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. برنامه‌ریزی فرهنگی از مهم‌ترین وجوه برنامه‌ریزی شهری است که تأثیر مستقیمی بر شاخص‌های رفاه شهرستان دارد، مسیر دستیابی شهر به توسعه متوازن را آسان می‌کند و بر کیفیت زندگی اثر مستقیم می‌گذارد.

وی تقویت دانشکده داروسازی را از برنامه‌های دیگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان دانست و اضافه کرد: توسعه و ارتقای زیرساخت‌های دانشکده داروسازی، برتری و تعالی آموزشی دانشجویان از طریق اجرای کوریکلوم به روز، تجارب آموزشی نوآورانه و برنامه‌ریزی خلاقانه و دینامیک در محیط آموزشی دوستانه و فراگیر، ارتقای جایگاه دانشکده داروسازی در آموزش، تحقیق و توسعه خدمات داروسازی با تربیت راهبران و مدیران نسل جدید داروسازی و بهره‌گیری از روحیه کارآفرینی در راستای پیشبرد تحقیقات دارویی با کمک اعضای هیئت علمی این دانشکده از راهبرد‌های اصلی واحد دامغان است که با حمایت مسئولان شهری در دسترس خواهد بود.

مردمی بودن از وظایف مهم مسئول است

امام جمعه شهرستان دامغان نیز با اشاره به دیدار رئیس جمهور با مردم دامغان گفت: رئیس جمهور با وجود برنامه‌ریزی صورت گرفته در برنامه دیدار استانی، برنامه دیدار خود را به درخواست مردم و علمای دامغان از یک روز به دو روز با وجود مشغله کاری زیاد افزایش داد و با استقبال باشکوه مردم دامغان با توجه به فرصت کم‌اطلاع رسانی مواجه شدند.

حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان مردمی بودن را از وظایف مهم مسئول برشمرد و اضافه کرد: با توجه به نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردمی بودن مسئولان دارای ابعاد و جوانب مختلفی بوده این مفهوم فراتر از انتخاب شدن توسط مردم در انتخابات است. در واقع، مردمی بودن به پیوند و ارتباط عمیق و مستمر مسئولان با مردم اشاره دارد. این ارتباط شامل جلسات هم‌اندیشی با نخبگان، دیدار‌های حضوری با اقشار مختلف مردم، دریافت نظرات مردم از طریق ابزار‌های ارتباطی، سفر‌های استانی و دیدار‌های چهره به چهره با مردم می‌شود.

وی بیان کرد: لازمه مسئولیت‌پذیری قبول تلاش، جدیت و اهتمام به امر است در قیامت از ما سؤال می‌شود که در حوزه مسئولیت خود چه کردیم؟ اساساً مسئول یعنی کسی که از او سؤال می‌شود باید در روز قیامت در پیشگاه پروردگار متعال درباره حوزه مسئولیت خود پاسخگو باشیم. نگاه جامعه به دانشگاه آزاد دامغان مثبت است و همواره شاهد عملکرد مثبتی در بخش‌های مختلف ازجمله عفاف و حجاب، فرهنگ و توسعه علمی بوده‌ایم.

امام جمعه شهرستان دامغان ادامه داد: حل مشکلات، نیازمند کار جمعی و گروهی است و با توجه به حضور همکاران باتقوا و کار بلد در آن مجموعه باید همه نیرو‌ها در مسیر پیشرفت دانشگاه تلاش کنند؛ زیرا موفقیت مسئول در جمهوری اسلامی به‌عنوان موفقیت نظام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • ۱۶ هزار و ۹۶۶ هکتار بافت ناکارآمد در استان خراسان رضوی شناسایی شد
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • شناسایی ۱۷ هزار هکتار بافت‌ ناکارآمد شهری در خراسان رضوی
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است
  • ارائه تجربیات بازآفرینی شهری در اصفهان از سوی دفاتر مشارکت و بازآفرینی
  • شناسایی ۱۶ هزار هکتار بافت ناکارآمد در خراسان رضوی