Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@03:24:27 GMT

برای بیمه استارت‌آپ‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۰۴۹

برای بیمه استارت‌آپ‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، محمد حسن زدا گفت: شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوین(کارهای استارت آپی) در حال حاضر به سرعت در حال گسترش است و ما هیچ مشکلی برای بیمه استارت آپ ها نداریم.وی در مورد چگونگی بیمه این افراد گفت: به محض اینکه شرکتی تشکیل شد باید مدارک شرکت را به ما ارائه کنند که این امر نیز هم اکنون از طریق خدمات غیر حضوری هم امکان پذیر است و ما کد کارگاهی را می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدارک شامل آگهی تاسیس، اساسنامه شرکت و مدارک رسمی شرکت است که بدانیم با چه شرکتی در ارتباط هستیم.

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: کد شرکت را که دریافت کردند بلافاصله می توانند بیمه پردازی پرسنل خودشان را هم شروع کنند.

وی در پاسخ به این سوال که سازمان چه کمکی برای کم شدن هزینه های بیمه ای شرکتهای استارت آپ می کند گفت: اگر اعضای موسس همه عضو هیات مدیره باشند می توانند همه فارغ از بیمه بوده و مشمول بیمه نباشند اما اگر بخواهند اعضای هیات مدیره هم بیمه شوند یک نفر وارد بحث بیمه می شود و بیمه را انجام می دهد.

به گزارش مهر، زدا اظهار داشت : این یک قانون اجباری است و بیمه پردازی برای پرسنل از روز اول باید شروع شود تا بعدا مشکلی ایجاد نشود.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ضرورت دارد تا راهکارهای قانونی برای استفاده رانندگان آژانس شاغل در شهرداری از مزایای بیمه تکمیلی تدبیر شود.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار توجه به وضعیت معیشت و حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین شد و اظهار کرد: در سال گذشته افزایش حقوق رانندگان توسط اعضای شورا مصوب شد، اما متأسفانه با برخی رفتارها و افزایش ساعت کاری این رانندگان به گونه‌ای عمل شد که گویا افزایش حقوقی اعمال نشده است.

وی افزود: ضرورت دارد تا راهکارهای قانونی برای استفاده رانندگان از مزایای بیمه تکمیلی تدبیر شود تا این رانندگان زحمتکش نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند. در ضمن از مدیریت شهری قزوین خواستاریم تا درباره نحوه پرداختی حقوق رانندگان نظارت‌های بیشتری صورت گیرد تا این افراد شرمنده خانواده خود نباشند.

رئیس شورای شهر قزوین همچنین با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری شورا با هدف بررسی وضعیت فعالیت یا انحلال شرکت آرمان بنای قزوین، خاطرنشان کرد: در این جلسه وضعیت اقدامات و عملکرد شرکت آرمان بنای قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا فعلاً شرکت به فعالیت خود ادامه دهد و از انحلال آن جلوگیری شود.

فرمانی از بررسی لایحه حفظ و نگهداری دهکده طبیعت در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی و املاک خبر داد و افزود: ضمن بررسی این لایحه بر لزوم توجه به پرداخت به موقع حقوق کارکنان و نیروهای شرکتی دهکده طبیعت تأکید جدی شد.

کد خبر 745671

دیگر خبرها

  • نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری بررسی می‌شود
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • همراه اول مالک غول استارت‌آپی ایران می‌شود | دیجی کالا چقدر می ارزد؟