Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین گرایلی در این خصوص اظهار کرد: تیم شنای خراسان رضوی در دو رده سنی، در دو بخش پسران و دختران و تیم واترپلو استان در بخش پسران به مسابقات قهرمانی المپیاد استعداد های برتر کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: براین اساس تیم واترپلو پسران استان در رده سنی 14-16 سال از 1 شهریورماه در زنجان به رقابت می‌پردازند و مسابقات تا 6 این ماه ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت شنا، شیرجه وواترپلو خراسان رضوی ادامه داد: تیم شنای پسران در دو رده سنی 13- 14 سال و 15-16 سال از 6 تا 10 شهریورماه در کرمانشاه با حریفان خود رقابت می‌کنند.

گرایلی اضافه کرد: تیم شنای دختران استان نیز در دو رده سنی13- 14 سال و 15-16 سال از 7 شهریور ماه در تبریز به رقابت می‌پردازند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی رقابت مشهد برنا اعزام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی

رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت:  این آزمون صبح و عصر روز پنجشنبه و همچنین صبح روز جمعه در ۲۷ شهرستان و ۳۸ حوزه امتحانی این استان برگزار می‌شود.

داوود قرونه افزود: ساعت شروع آزمون های صبح ساعت هشت و ساعت شروع آزمون های عصر ۱۴ و ۳۰ است و نیم ساعت قبل از آغاز آزمون ها درهای حوزه های امتحانی بسته می شود.

وی بیان کرد : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در صبح روز پنجشنبه سه هزار و ۸۷۴ زن به همراه ۶ هزار و ۳۴۳ مرد در آزمون رشته ریاضی، ۲۰ هزار و ۲۵۱ زن و ۱۱ هزار و ۴۷۹ مرد در رشته علوم انسانی به رقابت می پردازند.

قرونه ادامه داد:  عصر روز پنجشنبه نیز چهار هزار و ۷۳ زن و هزار و ۴۲ مرد در رشته هنر و همچنین سه هزار و ۸۴۹ زن و ۲ هزار و ۱۹۹ مرد در آزمون رشته زبان با هم رقابت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: صبح روز جمعه و در رشته تجربی ۲۵ هزار و ۲۶۲ زن و ۱۲ هزار و ۹۵۴ مرد با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در طول برگزاری این آزمون، بیشترین تعداد حوزه برگزاری آزمون استان خراسان رضوی در شهر مشهد با هشت حوزه پذیرای ۴۲ هزار و ۴۷۳ نفر داوطلب است و این در حالی است که ۲۶ هزار و ۵۸۴ داوطلب در دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان بزرگترین حوزه امتحانی شرق کشور و آموزش و پرورش میان جلگه با ۹ داوطلب کمترین تعداد شرکت کننده را میزبانی می‌کنند.

قرونه افزود: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط، لازم است اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن همراه داشته‌ باشد.

او اظهار کرد: داوطلبان باید از آوردن وسایل شخصی و اضافی از جمله کیف، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت، کیف دستی، ساک دستی و دستگاه‌های ارتباطی و الکترونیکی شامل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و هندزفری به جلسه آزمون خودداری کنند.

نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

 
 

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات