Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۴۱۱ تومان و یک ریال اعلام شد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ بازار قیمت طلا، سکه و ارز نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین‌اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.

قیمت آنلاین دلار و یورو در بازار

 

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را 11 هزار و 411 تومان و یک ریال، قیمت یورو را 12 هزار و 657 تومان و قیمت پوند انگلیس را 13 هزار و 875 تومان برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند افزایش داشته است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!

قیمت روز ارزهای دولتی 98/05/27| نرخ 47 ارز ثابت ماندقیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز 98/05/27|دلار 50 تومان رشد کرد

 

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1408/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت ارز در صرافی ملی قیمت ارز قیمت خرید دلار در بانک ها قیمت دلار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت ارز در صرافی ملی قیمت ارز قیمت خرید دلار در بانک ها قیمت دلار قیمت ارز در صرافی ملی قیمت ارز قیمت خرید دلار در بانک ها قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۷۹۵ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۷۹۵ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۹۹ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۴۸۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۰۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۰۸ تومان است.

بروز رسانی:یکشنبه ۲ اردیبهشت ۰۹:۰۰

قیمت لحظه (تومان)

نوع

۴۳ هزار و ۷۱۵

قیمت دلار (اسکناس)

۴۰ هزار و ۷۹۵

قیمت دلار (حواله)

۴۶ هزار و ۵۹۹

قیمت یورو (اسکناس)

۴۳ هزار و ۴۸۷

قیمت یورو (حواله)

۱۱ هزار و ۹۰۳

قیمت درهم (اسکناس)

۱۱ هزار و ۱۰۸

قیمت درهم (حواله)

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار رشد کرد
  • قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا گران شد، سکه عقب رفت
  • قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلارچند شد؟
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سکه یک کانال عقب رفت
  • قیمت دلار امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳
  • امروز شنبه یکم اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران