Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حسن محمدی بیان کرد: احداث پست ۲۳۰ کیلو ولت خلخال درحال اتمام می باشد و پست ۶۳ کیلو ولت بیله سوار به اتمام رسیده و در هفته دولت افتتاح خواهد شد ضمن اینکه پست ۲۳۰ کیلو ولت مشکین شهر هم تصویب و محل احداث آن جانمایی گردیده است.

وی افزود: احداث پست مرکزی اردبیل هم جهت ظرفیت سازی و تامین برق مطمئن هسته مرکزی شهر در حال احداث است و با توجه به اینکه در بافت های فرسوده با عملیات نو سازی هر واحد تبدیل به ۵ یا۶ واحد می شود نیاز به افزایش ظرفیت کاملا محسوس بوده و پست مرکزی اردبیل در راستای همین نیاز ها در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در رابطه با بحث کمبود کنتور برق و مشکلات پیرامون گفت: در سال گذشته به دلیل نوسانات قیمت کنتور و چالشهای اقتصادی، با مشکلاتی رو به رو شده بودیم که به لطف خدا و تلاش های شبانه روزی مسئولان و با پیگیری و جدیت همکاران امسال توانستیم با کارخانه های تولید کننده قرارداد جدید ببندیم و در حال حاضر باتحویل و نصب کنتورهای عقب افتاده تا یک ماه دیگر در بحث ارائه کنتور به مشترکین مشکلی نخواهیم داشت و به محض تقاضا، نصب نیز اتفاق خواهد افتاد.

محمدی افزود : خوشبختانه روند امور توزیع برق در استان رو به پیشرفت است و با برنامه ها و تدابیری که اندیشیده شده تلاش می‌کنیم خاموشی ها کمتر شده و شاخص‌های کیفی را بهبود بخشیم.

وی خاطر نشان کرد : در دنیا و مخصوصا در کشورهای توسعه یافته سه شاخص در مورد تولید و توزیع برق وجود دارد که اولین شاخص « برق برای همه » است که به جرات می توان گفت در حال حاضر همه اهالی استان اردبیل از نعمت برق برخوردار هستند. دوم «برق برای دیجیتال» که در این مورد هم حساسیت افزایش و خاموشی ها حتی الامکان کاهش یافته و سوم «برق با حداقل کربن» که در این مورد نیز ما تمام توان خود را به کار بسته ایم و آمارهای قابل قبولی در زمینه توسعه انرژی پاک به دست آمده ولی جا برای کار بیشتراست.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: اولین نیروگاه مگاواتی شمالغرب در اردبیل افتتاح شده است که یک مگاوات آن به بهره‌برداری رسیده و این نیروگاه تا دو مگاوات تولید خواهد کرد و نیروگاه خورشیدی دیگر که به زودی یک ونیم مگاوات آن به بهره برداری خواهدرسید و فازهای بعدی آن نیز در دست اقدام می باشد ، همچنین نصب سلولهای خورشیدی برای تامین بیست درصد مصرف ادارات و سلولهای خورشید برای مشترکین خانگی و خودتامین به جد پیگیری می شود و عملکرد خوبی هم داشتیم.

محمدی افزود: حذف قبض کاغذی یکی از اقداماتی است که به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ و جلوگیری از آسیب رساندن به طبیعت و قطع درختان و توسعه دولت الکترونیک صورت می گیرد. در سه شهرستان این کار انجام شده و خوشبختانه استقبال خوبی به عمل آمده است.

46

کد خبر 1290691

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل برق ایالات متحده آمریکا استان آذربایجان شرقی باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم گردشگری استان اردبیل استان آذربایجان غربی استان لرستان باشگاه پرسپولیس محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

مسعود خیرجو امروز در بازدید از تاسیسات و تصفیه خانه گرمی مغان و زیرساخت‌های آبرسانی به بخش موران این شهرستان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی به بخش موران برای پوشش ۶۴ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و سال گذشته فاز نخست آن با انتقال آب به ۱۸ روستا به سرانجام رسید و در فاز دوم، آبرسانی به ۱۷ روستا مد نظر است که ۶ روستا در خرداد ماه از نعمت آب شرب و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم فاز سوم مجتمع آبرسانی به روستاهای بخش موران شهرستان گرمی مغان را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم تا بقیه روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند و طرح ارتقا توان و آبدهی تصفیه خانه گرمی برای تامین هر چه بیشتر آب روستاهای تابعه نیز در حال اجراست و به بازسازی و ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اقدام می‌شود.

او گفت: این طرح در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود بعد از تکمیل و بهره برداری، آب شرب و بهداشتی حدود ۵۰ هزار نفر را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • مهاجرت معکوس در گرو رفع مشکل روستائیان
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم