Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم اینک سرعت باد در تنگه هرمز به ۲۴ نات و ارتفاع موج به پنج پا رسیده و بیشینه وسعت دید ۶ کیلومتر است.مناطق دریایی شرق و تنگه هرمز شامل بندرعباس، قشم، درگهان، هرمز، لارک و هنگام تحت تأثیر بادهای شرقی و جنوب شرقی مواج هستند.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم افزود: وضعیت دریا به صورت مستمر پایش می‌شود و در صورت احراز شرایط جوی بلافاصله این بندر بازگشایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اشتری گفت: تردد لندینگ کرافت ها در مسیر بندرهای لافت به پُهل همچنان در حال انجام است و مسافران می توانند از این مسیر تردد کنند.

به گفته وی همچنین فعالیت شناورهای تفریحی در اسکله‌های گردشگری ادامه دارد.

هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند. این شهرستان ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1290694

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گردشگری قشم ایالات متحده آمریکا استان آذربایجان شرقی باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم گردشگری استان اردبیل استان آذربایجان غربی استان لرستان سرگرمی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آتش‌سوزی هولناک بازار قدیم بندرعباس

چندین مغازه در بازار قدیم بندرعباس روبروی اسکله حقانی در بلوار ساحلی دچار حریق شده‌اند.

دریافت 3 MB به گزارش مشرق، از ساعتی پیش بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی در مجاورت آن در بندرعباس دچار حریق شده است.

این آتش سوزی در مجاورت حوزه علمیه بندرعباس و روبروی اسکله مسافری شهید حقانی به وقوع پیوسته است.

نیروهای آتش نشانی مشغول اطفای حربق هستند.

دیگر خبرها

  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • فیلم/ آتش‌سوزی هولناک بازار قدیم بندرعباس
  • اردیبهشت ماه؛ بهترین زمان برای دیدن جاذبه های رویایی ایلام
  • ناپایداری وضع جوی در هرمزگان، ۲ اردیبهشت