Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-25@05:07:14 GMT

چند پیامک ارسال شده؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۳۳۰

چند پیامک ارسال شده؟

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اگر چه با  ورود شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، بخش بزرگی از مکالمات و پیام‌هایی که تا پیش از این با استفاده از تلفن و گوشی‌های همراه انجام می‌شد، به فضای مجازی و بهره‌گیری از اینترنت منتقل شده است، اما هنوز هم در صورتی که استفاده از پیام‌رسان‌های اینترنتی میسر نباشد، افراد از برقراری تماس و ارسال پیامک برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پیامک‌های ارسال‌شده در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه‌ ابتدایی سال جاری را مشخص کرده است که تشریح آنها در جداولی آمده است.

تعداد پیامک‌های خروجی از همراه اول به سایر اپراتورها در مجموع سه میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۳۵۷ عدد است و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور همراه اول، سه میلیارد و ۷۶۸ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۶۶۶ عدد است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای همراه اول، ۴۱ میلیارد و ۹۴۶ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۲۳۴ عدد بوده است.

تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورها در مجموع سه میلیارد و ۵۷۳ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۱۵۵ عدد است و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور ایرانسل، سه میلیارد و ۴۷۲ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۸۳۵ عدد است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای ایرانسل، چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون و ۶۳۹ هزار و ۴۴۱ عدد بوده است.

تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورها در مجموع ۶۳۷ میلیون و ۸۳ هزار و ۹۱۳ عدد است و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور رایتل، ۳۹۴ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۴۷۰ عدد است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای رایتل، ۵۶ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۷۰۲ عدد بوده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: رايتل ايرانسل همراه اول پیامک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته دولت، سه نفر در محل حادثه جان باختند، یک نفر با وجود تلاش‌های امدادی جان باخت و دو مجروح نیز در بیمارستان تحت مداوا هستند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این حادثه ناشی از عملکرد نامناسب اپراتور جرثقیل در حین ریختن بتن بوده است. سطل جرثقیل به طور تصادفی به ستون سازه خانه برخورد کرد و باعث ریزش دیوار شده است.

اپراتور جرثقیل توسط مقامات امنیتی عمومی محلی بازداشت شده است.

تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه ادامه دارد.

کد خبر 6086879

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان