Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@22:10:40 GMT

اطعام ۲۰۰ هزارنفری عید غدیر در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۴۱۰

اطعام ۲۰۰ هزارنفری عید غدیر در اصفهان

اصفهان- قدس : مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد با همکاری خیران و نیکوکاران طرحی برای اطعام ۲۰۰ هزار مددجوی اصفهانی تحت حمایت این نهاد در عید غدیر خم اجرا می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین؛ محمدرضا متین پور اطعام نیازمندان در روز عید غدیر را فریضه‌ای توصیه‌شده از طرف ائمه اطهار عنوان کرد و یادآور شد: در صورت مشارکت نیکوکاران و خیران، برنامه‌ای برای اطعام ۲۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد اصفهان در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: کلیه دفاتر کمیته امداد اصفهان در سراسر استان، این آمادگی رادارند که غذای طبخ توسط مردم را میان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع کنند.

وی همچنین به اجرای طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین توسط کمیته امداد اصفهان اشاره کرد و گفت: در این طرح نیکوکاران با پذیرش حمایت از یک یا چند فرزند، مبالغی به شکل منظم پرداخت می‌کنند که مستقیماً به‌حساب این فرزندان واریز خواهد شد و پایگاه‌های کمیته امداد اصفهان در روز عید غدیر به شکل ویژه، آماده ثبت‌نام نیکوکاران گران‌قدر در این طرح بزرگ حمایتی هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اصفهان اطعام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: استان زنجان با همراهی حامیان، رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان و رتبه سوم کشوری را در برنامه عملیاتی حامی یابی طی سال گذشته کسب کرده است.

وی افزود: طرح حامی یابی برای ایتام کمیته امداد همزمان با هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در استان آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ادامه داد: پانزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان برای تأکید ویژه بر دستگیری از ایتام و فرزندان نیازمند، هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام نامگذاری شده است.

صالحی با بیان اینکه در شب‌های قدر به صورت ویژه ۳۱ پایگاه حامی یابی در سطح استان دایر خواهد شد، گفت: این پایگاه‌ها با محوریت امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

دیگر خبرها

  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • توزیع 4 هزار وعده غذای گرم و 500 بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی شهرستان بیرجند
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم