Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@03:13:14 GMT

پخش سریال "بوعلی سینا" از شبکه4

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۵۱۱

شبکه چهار سیما از ۳۰ مرداد ماه مجموعه تلویزیونی تاریخی «بوعلی سینا» را به روی آنتن می‌برد. ناطقان: به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، هم‌اکنون سریال «تفنگ سرپر» در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار دارد که آخرین قسمت از این مجموعه تلویزیونی سه شنبه (۲۹ مرداد ماه) پخش می شود و از روز چهارشنبه (۳۰ مرداد ماه) هر شب ۱۵ دقیقه بامداد سریال «بوعلی سینا» پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«بوعلی سینا» که در سال ۱۳۶۴ به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی تولید شده، از جمله سریال‌های موفق دهه ۶۰ تلویزیون است که به زندگی بوعلی سینا دانشمند مشهور می‌پردازد.

کیهان رهگذار نویسنده فیلمنامه، کارگردان و تدوینگر این سریال بوده است. رهگذار پیش از بوعلی سینا فیلمنامه سریال سربداران را نوشته بود که به کارگردانی محمدعلی نجفی ساخته شد. موسیقی این سریال ساخته فرهاد فخرالدینی و بازی بازیگر نقش کودکی ابن سینا و امین تارخ در نقش بزرگسالی او، از جمله نقاط قوت این سریال بوده است.

علاوه بر امین تارخ، فیروز بهجت‌محمدی، محمد ابهری، جمشید لایق، اسماعیل محرابی، چنگیز وثوقی، سرور نجات‌الهی و سعید اویسی دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه تلویزیونی «بوعلی سینا» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر شب ساعت ۰۰:۲۰ از شبکه چهارسیما پخش و ساعت ۱۸ بازپخش می شود. منبع: ایسنا برچسب ها: بوعلی سینما ، شبکه چهار ، سریال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شبکه چهار سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما
  • شخصیت‌پردازی در فیلم‌های قهرمان‌محور تعیین‌کننده است/ ماندگاری «بوعلی‌سینا» با تصویر امین تارخ
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان