Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم ایزدبین، عضو تیم‌ملی بسکتبال پنج نفره بانوان، درباره شرایط تیم برای حضور در مسابقات غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: از تعطیلات عید تمرینات را شروع کردیم خوشبختانه همه چیز خوب است و تیم در اوج آمادگی است. تا به امروز که فکر می‌کنم اردوی آخرمان باشد تمرینات روند خوبی داشته و هر اردو بهتر از اردوی قبل بوده امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی هم درغرب آسیا داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره انتخاب متشرعی به عنوان سرمربی تیم‌ملی  گفت: به نظرم متشرعی حرفه‌ای‌ترین سرمربی ایران است. خوشحالم در این مدت در کنار این سرمربی تمریناتم را پیگیری کردم.

ایزدبین در پاسخ به این سوال که شما سال گذشته در رشته رزمی (کیک بوکسینگ) فعالیت داشتید ولی امسال به اردوهای تیم ملی بسکتبال دعوت شدید؟! توضیح داد: من سال گذشته در اردوهای تیم ملی کیک بوکسینگ بودم ولی امسال تصمیم گرفتم به بسکتبال برگردم. سال گذشته در دور رفت مسابقات برای تیم ساسان کرمان بازی کردم ولی برای دور برگشت برای حضور در اردوهای تیم‌ملی مجبور شدم برای مدتی از بسکتبال و تیم ملی دور باشم.

او در پایان افزود: ولی در حال حاضر تنها هدفم فعالیت در بسکتبال و حضور در تیم‌ملی است و قطعا برای رسیدن به ترکیب اصلی تمام تلاشم را به کار می‌گیرم ولی این بستگی به سرمربی دارد که برای غرب آسیا چه بازیکن‌هایی در ترکیب باشند.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بسکتبال تیم ملی آسیا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی یاب همکاری دوباره او با این باشگاه در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی معتقد بودند که این بازیکن به دنبال داشتن فرصت بیشتر برای حضور در میدان در فصلی که احتمالا آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی باشد است و به همین دلیل قصد دارد رئال مادرید را به مقصد باشگاهی در آمریکا یا حتی در کشور خودش ترک کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر برای این ستاره کروات تغییر کرده است و حالا او تصمیم دارد به حضورش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر هم ادامه دهد. مارکا با تایید این خبر مدعی شده است که مودریچ نقش بازیکن تعویضی برای سال آینده را پذیرفته و همچنان پیراهن رئال را به تن خواهد داشت.

او هنوز صحبتی با مدیران باشگاه مانند خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز نداشته اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در امضای قرارداد جدید با این باشگاه وجود داشته باشد، جایی که پیش از این هم گفته شده بود که مدیران رئال قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله را به او ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم