Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:17:35 GMT

ماشین‌سازی با دو غایب مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۶۴۴

ماشین‌سازی با دو غایب مقابل استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر حریف ماشین سازی تبریز است و در حالی به تبریز می رود که حریف آنها امکان استفاده از دو بازیکن خود را ندارند.

عزیز معبودی و مسیح زاهدی دو سبز پوش تبریزی هستند که مقابل استقلال به میدان نخواهند رفت.

عزیز معبودی به دلیل دریافت کارت قرمز در آخرین بازی فصل گذشته، فصل جدید را با محرومیت آغاز می کند و مسیح زاهدی به دلیل مصدومیت به احتمال زیاد این بازی را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دو تیم استقلال و ماشین سازی از ساعت ۱۸ روز جمعه اول شهریور و به میزبانی ماشین سازی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.

کد خبر 4695438

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد آندره استراماچونی کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان والیبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم ملی والیبال ایران کشتی تکواندو فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی

تیم استقلال امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

 جواد نکونام در این بازی از چند بازیکن جوان و زیر ۲۳ سال خود استفاده کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!
  • ‏ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی