Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هم‌اکنون در حال تجهیز خوابگاه پسرانه تازه تأسیس پردیس ۳ هستیم که جهت اسکان دانشجویان، مهرماه امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکرم فرهادی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خوابگاه پردیس دارای ظرفیت ۲۰۰ نفر با ۴۰ اتاق است، زیربنای این خوابگاه دانشجویی یک‌هزار و ۶۴۰ متر مربع بوده و ساخت آن از سال ۹۶ آغاز شده و مراحل ساخت این پروژه عمرانی به پایان رسیده است که بعد از تجهیز در مهرماه امسال، افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: افزایش ظرفیت و بهسازی وضعیت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی جزو اولویت‌ها و در دستور کار‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.
فرهادی در خصوص وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه بیان کرد: اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به سه طریق اسکان در خوابگاه مشارکتی، ملکی و استیجاری صورت می‌پذیرد که با توجه به تعداد بالای دانشجویان متقاضی، احتمال افزایش ظرفیت در سال تحصیلی جاری بوده و این موضوع از اولویت‌های معاونت دانشجویی فرهنگی است.
وی تصریح کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها را با حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دستور کار خود قرار داده و در تابستان امسال اقداماتی ازجمله نظارت بر ساخت پروژه خوابگاهی خیر ساز ۱۵ خرداد که تا مهرماه ۱۳۹۹ این خوابگاه با ظرفیت ۳۵۰ نفر تحویل داده خواهد شد، انجام داده است.
تأمین سه خوابگاه به صورت مشارکتی
فرهادی ادامه داد: بازسازی خوابگاه پسرانه دولتی میلاد از طریق بخش خصوصی و تحویل این خوابگاه با ظرفیت ۴۰۰ نفر تا سال آینده، انعقاد قرارداد با پیمانکار جهت تأمین دو خوابگاه دخترانه و یک خوابگاه پسرانه به صورت مشارکتی از دیگر کار‌های صورت گرفته برای افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.
بهسازی وضعیت عمومی خوابگاه‌ها در تابستان وی با اشاره به بهسازی وضعیت عمومی خوابگاه‌ها در تابستان توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی تصریح کرد: سم‌پاشی اتاق‌ها، تعمیرات و نوسازی اتاق‌ها و خریداری لوازم و تجهیزات ضروری خوابگاهی ازجمله اقدامات دیگر در جهت بازسازی و رفع نواقص خوابگاه‌های موجود بوده است.   معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: اقدامات ذکرشده، با حمایت‌های بی‌دریغ رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و معاونت توسعه و مدیریت منابع در حال انجام و پیگیری است، همچنین اعتقاد راسخ رییس دانشگاه به فراهم کردن امکانات رفاهی، به عنوان پشتوانه اصلی آموزش و تحصیل دانشجویان، در پیشبرد اهداف معاونت فرهنگی و دانشجویی بسیار مؤثر بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خوابگاه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گیلان در طرح سلامت نوروزی امسال اظهار کرد: از ۲۴ اسفند لغایت امروز، ۶ هزار و ۵۲۰ نفر از کادر سلامت در طرح سلامت نورزی مشارکت فعالانه داشته‌اند که مجموعاً به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور خدمات ارائه کرده‌اند.


 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهم فعالیت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۸۰ هزار نفر توسط اورژانس، حدود ۷۰ هزار نفر به‌صورت سرپای در اورژانس مراکز درمانی، حدود هفت هزار نفر در بخش‌های عادی بستری، حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر در بخش‌های ویژه، بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر اعمال جراحی اورژانس، بیش از دو هزار و ۶۶۰ عمل جراحی الکتیو و ۳۱ CPR موفق انجام‌شده است.


به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اورژانس ۱۱۵ استان نیز در طرح سلامت نوروزی امسال بیش از ۶ هزار و ۴۲۰ مأموریت داشته که بیش از یک هزار مأموریت آن در حوادث ترافیکی منجر به بستری بوده، بیش از پنج هزار و ۴۰۰ مأموریت غیر ترافیکی، بیش از ۲۰۰ مراجعه به ایستگاه سلامت، ۶۶۰ زایمان، بیش از ۶ هزار و ۱۸۰ سیتی اسکن، بیش از ۲۶۰ MRI و بیش از دو هزار و ۲۹۰ سونوگرافی انجام‌شده است.


دکتر آشوبی همچنین به اهم فعالیت‌های حوزه بهداشتی دانشگاه نیز در طرح سلامت نوروزی اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۵ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و سامانه‌های آب‌رسانی، بیش از ۸۸۰ بازرسی از مراکز و اماکن بین‌راهی و بیش از یک هزار و ۵۵۰ بازرسی مشترک با سایر دستگاه‌ها و ادارات طی این مدت انجام‌شده که از بین آنها حدود ۲۰۰ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی‌شده‌اند.


وی همچنین از صدور اخطاریه بحرانی و غیر بحرانی برای بیش از چهار و ۶۴۰ مرکز و امکنه متخلف و تعطیلی ۹۴ محل تخلف در سطح استان گیلان در طرح سلامت نوروزی خبر داد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین به اهم فعالیت‌های حوزه  غذا و دارو در طرح سلامت نوروزی اشاره کرد و افزود: طی این مدت از ۲۲ مرکز درمانی، ۶۹ صنف و شرکت توزیع‌کننده توزیعی سطح شهر رشت، ۱۵ کارخانه مواد غذایی فرآورده‌های گوشتی، لبنی و کنسروی بازدید شده است.

آشوبی با بیان اینکه در طرح سلامت نوروزی حدود۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر به داروخانه‌های استان مراجعه کرده‌اند، گفت: بازدید مشترک از ۳۵ انبار پخش مواد غذائی، آشامیدنی و بهداشتی در سطح استان، ۲۷۱ بازدید از داروخانه‌ها، شرکت‌های دارویی و بیمارستان‌ها، ۱۰۰ مورد بازدید مشترک از داروخانه‌ها، باشگاه‌ها، عطاری‌ها ١٠٠ مورد و هفت مورد بازدید از شرکت‌های پخش ازجمله اقداماتی نظارتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی طرح سلامت نوروزی امسال بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی
  • ارائه ۱۰ هزار خدمت به مردم در بیمارستان خورموج
  • ۱۰ هزار خدمت در بیمارستان خورموج به مردم ارائه شد
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد