Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@13:54:13 GMT

برگزاری کنگره ملی شهدای عشایر کرمان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۷۰۲

برگزاری کنگره ملی شهدای عشایر کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جواد فدایی؛ استاندار کرمان در دیدار با دبیر کنگره شهدای عشایر و دست اندرکاران برگزاری این کنگره با اشاره به نقش آفرینی عشایر غیور کشور در تمامی برهه‌های حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، گفت: برگزاری این کنگره می‌تواند برای آینده عشایر و حل و فصل برخی از مشکلات عشایر کارگشا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدایی افزود: با توجه به سابقه استان کرمان در برگزاری دومین کنگره شهدای استان و با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در دیدار با برگزار کنندگان این کنگره، می‌توان به صورت مناسب و درخور شان شهیدان عشایر، از تجارب کنگره شهدای استان برای کنگره ملی شهدای عشایر استفاده و برنامه ریزی‌های لازم را انجام داد

 از حدود شش هزار و ۵۰۰ شهید عشایر کشور، قریب به هزار و ۲۰۰ نفر متعلق به عشایر استان کرمان هستند.

انتهای پیام/ی

قدر دانی از شهدای عشایر کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران

به گزارش همشهری آنلاین؛ کم کم به شب های قدر نزدیک می شویم. ایامی که نوای الغوث الغوث روزه داران در جای جای شهر طنین انداز می شود. بنا به گفته های محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) همچون سالهای گذشته امسال هم مراسم شب های قدر (۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان) در گلزار شهدا برگزار می شود.

همچنین درهای اصلی بهشت زهرا باز خواهند بود و شهروندان می توانند این مراسم را در قطعات عمومی و کتار مزار عزیزان سفر کرده خود برگزار کنند.

کد خبر 840982 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران سازمان‌ بهشت‌ زهرا شب قدر

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • حال وهوای زائران نوروزی در گلزار شهدای کرمان
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • سی‌ان‌ان: خرید و انتقال فوری سلاح، محور دیدار گالانت و آستین است
  • راه‌اندازی ۳۵ دارالقرآن در استان فارس
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود