Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@15:17:20 GMT

کلنگ احداث مرکز دیالیز شهر گز به زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۸۶۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حسن محمدی، پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز ساخت مرکز دیالیز شهر گز با اشاره به سرمایه گذاری سه میلیارد تومانی این مرکز درمانی اظهار کرد: مجری این مرکز درمانی، خیری به نام حاج احمد نیروجزی است که با 2 میلیارد تومان هزینه شخصی، ساختمان مرکز دیالیز را در مدت یک سال با ۶۰۰ متر زیر بنا در محوطه درمانگاه شبانه‌روز مصیبی این شهر احداث می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رابط انجمن خیرین بهداشت و سلامت شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: تعداد دیگری از خیران شهر گز نیز در مجموع با یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری هزینه خرید 8 دستگاه دیالیز برای این مرکز در حال احداث برعهده گرفتند.

وی با اشاره به آمار در حال افزایش بیماران کلیوی بدلیل عدم خود مراقبتی، خاطرنشان کرد: خون بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در هر شبانه روز یک بار توسط دستگاه‌های همودیالیز سم زدایی و تصفیه می‌شود که در حال حاضر ۳۵ بیمار کلیوی شهر گز برای انجام دیالیز به مرکز دیالیز دولت آباد یا بیمارستان گلدیس شاهین شهر مراجعه می‌کنند.

به گزارش بسیج مراسم آغاز ساخت مرکز دیالیز خیر ساز شهر گز، با حضور نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شاهین‌شهر و میمه و امام‌جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر گز مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی از خیران شهر گز پیش از ظهر امروز در درمانگاه شبانه روزی مصیبی آیت شهر برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: با اعلام حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو رونیز یک گروه امدادی به محل حادثه واقع در جاده روستای ازان به روستای حسن رباط اعزام شد.


محمد جواد نوروزی افزود: یک نفر در صحنه حادثه جان باخت و یک مصدوم این حادثه با کمک نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ وزوان به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • طبیعتِ تماشایی بهارِ میمه
  • طبیعتِ تماشایی بهارِ میمه + فیلم
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز
  • خطر تعطیلی مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک+ فیلم