Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیروز حناچی روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی شماره ۱۱۰ در جنوب باغ کتاب افزود: تا سال آینده به تدریج هفت ایستگاه جدید آتش نشانی راه اندازی خواهد شد.
حناچی با اشاره به تامین تجهیزات جدید برای آتش نشانی اظهارداشت: تجهیزات جدیدی که برای آتش نشانی خریداری شده قابل مقایسه با زمان حادثه پلاسکو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خرید تجهیزات انفرادی بسیار مقاوم در برابر حرارت و ۲ هزار کیت جدید می تواند در ارائه خدمات در زمان وقوع حوادث موثر و مفید باشد.
شهردار تهران گفت: با توجه به پراکنشی که در سطح شهر داریم استاندارد قابل قبولی را داریم که در کمترین زمان به نقطه حادثه برسیم.

وی اضافه کرد: با همکاری استانداری تهران، به ایستگاه آتش نشانی حریم شهر به دلیل تراکم جمعیتی سرویس خواهیم داد.
حناچی همچنین از خرید بالگرد امداد برای آتش نشانی خبر داد.
وی  در خصوص ساختمان های بلند که حادثه پلاسکو نقطه عطفی برای ایمن سازی ساختمان های قدیمی و فرسوده تهران شد گفت:‌ طرح ۹۹۹ را آتش نشانی تهران آغاز کرده که هدف آن شناسایی مناطق خطر و آماده سازی آنها است.

شهردار تهران گفت: به ساختمان های پر خطر اخطار داده می شود، چون حادثه پلاسکو موجب شده است تا مردم اخطارهای ما را جدی بگیرند.
حناچی اظهارداشت: شناسایی نقاط خطر جزء وظایف ماست که به موازات این طرح در شهرداری دنبال می شود.

وی تاکید کرد: موضوع ایمنی و پرداختن به آن مثل یک چک لیست است که باید همواره مورد ارزیابی قرار گیرد.
تهرام/۳۰۰۱//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه

عنایت‌الله راهنورد گفت: پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد طی تماس با سامانه ۱۲۵ جهت امدادرسانی در یک حادثه تصادف در شهرک منظریه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد افزود: در این حادثه، راننده خودروی سواری حین گردش در مسیر کنترل خودرو را از دست می‌دهد و دچار واژگونی و سقوط می‌شود.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی سریعا در محل حاضر و ضمن ایمن‌سازی صحنه تصادف، نسبت به نجات و رهاسازی راننده و سرنشینان مصدوم اقدام کردند.

راهنورد ادامه داد: مصدومان پس از نجات تحویل پرسنل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته