Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 27 مردادماه به تشریح برنامه‌های جشن «ولایت علوی، اكمال دین نبوی» در بقاع متبركه این كلان‌شهر در دهه ولایت و امامت پرداخت و گفت: برگزاری جشن عید غدیر در امامزاده سید تاج‌الدین غریب_ع( در روز 29 مردادماه و از ساعت 4 عصر، میزبانی بقعه متبرکه شاه داعی‌الله از جشن غدیر در 29 مردادماه و از ساعت 6 و نیم عصر ازجمله برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جشن عید غدیر همچنین در امامزاده علی‌بن حمزه(ع) شیراز روز 28 مردادماه و بعد از نماز مغرب و عشاء و برگزاری ایستگاه صلواتی در این محل از ساعت 16، قرائت خطبه غدیر در این آستان و در تاریخ 29 مردادماه و از ساعت 11 صبح، عیادت از بیماران در این تاریخ و از ساعت 3 بعدازظهر از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس است.
حسینی ادامه داد: استان مقدس این امامزاده همچنین شاهد سفره افطاری در تاریخ 29 مردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در این محل خواهد بود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز گفت: جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی همچنین در امامزاده سید علاءالدین حسین(ع) به‌عنوان یکی دیگر از امامزادگان شاخص استان فارس روز 28 مردادماه و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری ایستگاه صلواتی در تاریخ 29 مردادماه و ساعت 10 صبح و دایر شدن ایستگاه مشاوره در همین روز و ساعت از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس است.
حسینی گفت: نظیر این برنامه‌ها در امامزاده شمس‌الدین (ع)، بی‌بی زینبیه (س) و بی‌بی خدیجه (س) و امامزاده ابراهیم (ع) سیبویه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي جشن ولايت علوي اكمال دين نبوي بقاع متبركه شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران

زی‌سان: دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از سری رقابت‌های یک هشتم نهایی جام حذفی ایران روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در اراک به مصاف هم خواهند رفت. این بازی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار بهمن ماه ۱۴۰۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آلومینیوم اراک بازی را در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • اوقات شرعی سه شنبه، چهارم اردیبهشت
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • اوقات شرعی فردا سوم اردیبهشت در شیراز