Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر ، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از بهره برداری و تولید قطعات تخصصی دوچرخه های پیست و جاده در سال تولید ملی و رونق اقتصادی خبر داد و گفت : خوشبختانه با کمک آقای ذاکرانی یکی از دوچرخه سواران قدیمی و صنعتگران کشورمان مدتی است موفق به تولید برخی قطعات تخصصی دوچرخه های پیست شده ایم و این تجهیزات و قطعات را در تمرینات و اردوهای تیم ها نیز استفاده کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بخش عمده ای از این قطعات در بخش پیست است. رشته پیست در بازیهای آسیایی و بازیهای المپیک ۱۲ ماده و ۳۶ مدال دارد. عمده ابزار تولیدی هم در این بخش است و بخشی هم در جاده قابل هم استفاده خواهد بود.‌ قبلا تولیدات ما جزئی بود و در حد مواد مصرفی اما الان هر کدام از قطعات تولیدی قابل رقابت با برخی از نمونه های خارجی است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تصریح کرد: ما در دوچرخه سواری بیش از ۱۰ نوع دوچرخه داریم و از زمانی که مسئولیت بخش جانبازان معلولان هم برعهده ما گذاشته شده نیازمند تجهیزات و ابزار خاص خود هستند.

وی ادامه داد : صنعتگر ما در بخش تولید تنه دوچرخه کربن هم وارد شده است. این بخش تکنولوژی و ساختش نیاز به حضور گروهی متخصص دارد. دنبال این هستیم تا اولین نمونه را بسازیم و در اختیار تیم های ملی قرار دهیم. در این صورت بخشی از نیازهای دوچرخه سواری در بخش جوانان و تیم های استانی تامین می شود.

قمری بیان داشت: در کنار آن در حال تحقیق و ساخت دستگاه شبیه سازی ارتفاع با سازمان فناوری اطلاعات هستیم. این نیاز است که ورزشکار ما در شبانه روز یک ساعت از این دستگاه استفاده کند. در غیر اینصورت هزینه، امکانات، خطرات و وقت و منابعی برای حضور ورزشکار در ارتفاع در طی روز لازم بود که با این دستگاه این هزینه ها کاهش می یابد. البته به دلیل بالا رفتن غلظت خون باید مجوز ان را از نادو بگیریم که مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات دوچرخه سواری متنوع و گران است و تولیدات ملی ارزان تر از نمونه های خارجی است، گفت: البسه و لباس یکی از نیازهای اصلی ما در بخش خانم ها و آقایان است. قبلا نهایتا چند دست لباس داشتیم اما الان تولید داخلی در حال تولید چند نمونه است تا بعد از استفاده اشکالات کار گرفته شده و به تولید بیشتر برسد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت : در سال رونق و تولید ملی اقداماتی در راستای تامین قطعات صورت گرفته تا محصولات را تولید کنیم. در این بخش نیاز بود تا به بخش صنعت کمک فنی و مشاوره تخصصی هم بدهیم تا کار سریعتر پیش برود.

محمد حسین ذاکرانی صنعتگر تولید قطعات دوچرخه نیز در این خصوص گفت: تولیدات ما متنوع است همچون سینی، انواع مهره و پیچ های خاص و گوشواره، لوله ها و قطعات بزرگتر که همگی با کیفیت بالا و قیمت یک سوم تولید می شوند را در اختیار فدراسیون قرار داده ایم.

وی در خصوص اینکه «آیا این تولیدات در سطح نمونه های خارجی بوده و مورد تایید تیم های خارجی یا فدراسیون جهانی هم هست؟» گفت: ما نمونه هایی را به یونان فرستاده ایم تا تیم ملی آنها را ببیند و قرار است یک ست کامل را برای آنها بفرستیم تا در صورت تائید تولید ست کامل را در برنامه های خود بگنجانیم. در این راه کمک فدراسیون موثر بوده است. هزینه های زیادی هم انجام شده تنها ۱۵۰میلیون تومان برای ساخت قالب صفحه هزینه شده است.

کد خبر 4695448

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری تیم ملی دوچرخه سواری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد آندره استراماچونی کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان والیبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم ملی والیبال ایران کشتی تکواندو فوتسال جام باشگاه های آسیا فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه

مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، درباره وضعیت آسفالت‌ریزی معابر در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: برای سال جاری ظرفیت تولید آسفالت در شهرداری تهران ۲ میلیون تن خواهد بود اما فعلا برنامه‌ تامین و توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن همانند سال ۱۴۰۲ را در نظر داریم.

او با اشاره به اینکه رکورد آسفالت‌ریزی در سال ۱۴۰۲ شکسته شد و دیگر به دنبال رکورد زنی نیستیم، ادامه داد: توان تولید مدیریت شهری برای تامین و توزیع آسفالت به حد مطلوبی رسید و به دنبال توزیع عادلانه و با کیفیت آسفالت در مناطق ۲۲گانه و بزرگراه‌ها هستیم.

صداقتی با بیان اینکه برای فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی تامین ۷۵ هزار تن آسفالت را کرده‌ بودیم، افزود: خوشبختانه در فروردین ۳۷ درصد مازاد بر برنامه تامین و توزیع آسفالت صورت گرفت و ۱۰۳ هزار تن آسفالت تولید شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تامین و تولید آسفالت در فروردین ۱۴۰۲ نیز ۷۷ هزار تن بوده است و این نشان می‌دهد که آمار تولید آسفالت در سال جاری در همین ماه اول افزایش خوبی داشته است.

او با اشاره به اینکه برنامه تامین و توزیع آسفالت در سال ۱۴۰۲ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن بوده است، گفت: در نهایت تولید تجمیعی آسفالت در سال گذشته یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن بود که از برنامه هم عبور کردیم.

کد خبر 846343 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران آسفالت

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود