Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@22:33:15 GMT

اجازه بدهید استقلال نفس بکشد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۵۱۴۴

کپی متن خبر برچسب ها: فرهاد مجیدی استقلال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود

محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق در نشست خبری مشترک با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که در بغداد برگزار شد گفت: توافقنامه‌های مشترک با ترکیه درمورد امنیت، اقتصاد، انرژی و بهبود مدیریت آب امضا کردیم.

وی همچنین تاکید کرد که گسترش بحران آب به سود هیچ کس نیست.

طبق گزارش الجزیره، السودانی اعلام کرد: یادداشت تفاهم چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات درمورد همکاری در پروژه «جاده توسعه» امضا کردیم. پروژه جاده توسعه پل رابطی میان ملت‌های منطقه و فرهنگ‌های آنها به شمار می‌رود و از امنیت و ثبات منطقه حمایت می‌کند.

نخست وزیر عراق در بخش دیگری خاطرنشان کرد: امنیت عراق و ترکیه جدایی ناپذیر بوده و بخشی از امنیت منطقه است. تجاوز به حاکمیت عراق را نمی‌پذیریم و اجازه نمی‌دهیم که از خاک ما علیه دیگران عملیاتی انجام شود.

السودانی  تاکید کرد: اوضاع غزه و قدس دلیل تداوم درگیری‌ها در منطقه است و ما خواستار توقف فوری خشونت‌ها و ورود کمک‌ها به غزه هستیم.

از سوی دیگر، رجب طیب اردوغان گفت: عراق کشور همسایه ما است که روابط تاریخی و فرهنگی با آن داریم و قصد آن را داریم که روابط را تحکیم و حقوق همسایگی را به جا بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه همکاری امنیتی و مبارزه با تروریسم در راس رایزنی‌های امروز ما بود، افزود: بحران آب تاثیرات منفی بر عراق و ترکیه خواهد گذاشت بنابراین همکاری‌های خود برای حفظ منافع مشترک را گسترش خواهیم داد.

اردوغان در بخش دیگری تاکید کرد: برپایی دولت فلسطینی کلید صلح در خاورمیانه است و همه طرف‌ها را به ممانعت از گسترش دایره جنگ دعوت می‌کنیم. اتفاقات میان ایران و اسرائیل خطر گسترش جنگ را افزایش می‌دهد و نگاه‌ها را از رویداد‌های غزه منحرف می‌کند. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا کشتار‌های غزه را متوقف کنیم. از امروز به بعد تمام توان خود را برای حمایت از برادرانمان در غزه به کار خواهیم گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!
  • تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم