Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از طلاب و دانشجویان با حضور در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران، خواستار مداخله سازمان ملل در پایان دادن به جنایت‌های دولت هند علیه مسلمان کشمیر شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان طلاب و عموم مردم امروز با حضور در مقابل دفتر سازمان ملل ضمن محکومیت جنایت های دولت هند علیه مسلمانان کشمیر، خواستار مداخله سازمان ملل در پایان دادن به جنایت های دولت و نیروهای ارتش این کشور علیه مسلمانان کشمیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دانشجویان با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس ٫کشمیری بیدار است از توطئه بیزار است اعتراض خود را نسبت به سکوت سازمان بین الملل در مقابل این جنایت نشان دادند.

 

 

گفتنی است، پس از لغو خودمختاری جامو و کشمیر توسط دولت هند محدودیت های نیروهای امنیتی این کشور علیه مسلمانان کشمیر تشدید شده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تجمع دانشجویی جنایت کشمیر تجمع اعتراضی سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم

کشاورزان قزوین، نسبت به کم شدن حقآبه از کانال آب کشاورزی، انتقاد دارند.

کشاورزان معتقدند سال گذشته حقآبه قزوین از سد طالقان، به کمتر از یک سوم کاهش یافت و خسارات فراوانی به مزارع و باغات وارد کرد.

کشاورزان می‌گویند: امسال هم رهاسازی آب از سد طالقان با تاخیر اتفاق افتاد که این مسئله مزارع گندم، جو، کلزا را دچار خسارت کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • راهپیمایی همدانی ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی اهالی دیار هگمتانه در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حماس و فتح وتوی ضد فلسطینی آمریکا را محکوم کردند
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • تشدید رفتار خشونت‌آمیز
  • تصویری جالب از تجمع بسیجی‌ها مقابل سفارت اردن در تهران