Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، بحث واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، یکی از الزامات مهم وزارت ورزش و جوانان است و آن را با جدیت پیگیری می کند. در همین رابطه جلسات متعددی برگزار شده و وزارت ورزش قصد دارد هر چه زودتر تکلیف این دو باشگاه را مشخص کند. ظاهرا وزارت ورزش برای تسریع بحث واگذاری و نزدیک شدن نقطه نظرات مجلس با سازمان بورس، نامه ای را به ریاست مجلس ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داورزنی با اعلام این اخبر گفت: نامه ای از سوی وزارت ورزش و اقتصاد دارایی به ریاست مجلس فرستادیم. باید در مصوبه مجلس اصلاحاتی صورت بگیرد تا از طریق مزایده یا مذاکره کار دو باشگاه انجام شود. معاونت حقوقی به دنبال این است این پیشنهاد با همکاری اصل 44 این موضوع به نتیجه برسد.

- ورزشگاه شهدای فولاد تا روز سه شنبه آماده برگزاری دربی خوزستان خواهد شد. به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، محسن قبایی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به تلاش‌های باشگاه برای آماده‌سازی ورزشگاه  شهدای فولاد برای میزبانی از حریفان در لیگ نوزدهم، گفت: باتوجه به صحبت‌های فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص بازسازی ورزشگاه‌ها، زیرساخت‌های امنیتی از جمله شماره‌گذاری صندلی‌ها و تحویل سامانه فروش بلیت الکترونیک به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، انجام شده و تا روز سه شنبه نیز گیت‌های الکترونیکی باشگاه شهدای فولاد نصب خواهد شد تا بازی هفته اول با صنعت نفت آبادان در ورزشگاه خانگی و با حضور هواداران‌مان انجام شود.
وی عنوان کرد: باشگاه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نیز اعلام کرده است که ورزشگاه خانگی‌مان حتما تا روز سه‌شنبه آماده خواهد شد. مدیررسانه تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همچنین تیم در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد و برای حضور در لیگ نوزدهم و مصاف با حریفان آماده است. امیدوارم هواداران در دیدار با صنعت نفت آبادان حمایت همه جانبه‌ای داشته باشند تا سربلند از دربی خارج شویم.

- یک روزنامه قطری مطالبی به نقل از سردار آزمون درباره جام جهانی 2022 منتشر کرد. روزنامه استاد الدوحه قطر در نسخه چاپی امروز خود (یکشنبه) به نقل از سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره جام جهانی 2022 قطر نوشت: جام جهانی فوتبال برای نخستین‌بار در سال 2022 میلادی به میزبانی قطر برگزار خواهد شد و بدون شک این یک رویداد بزرگ برای منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود. امید زیادی به این دوره از جام جهانی داریم. وی ادامه داد: این دوره از جام جهانی مزایای زیادی برای ایران خواهد داشت زیرا قطر در همسایگی کشورمان قرار دارد. هواداران فوتبال ایران به آسانی می‌توانند به قطر انتقال یابند و از ما حمایت کنند. امیدوار هستم با تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 راه یابیم.

- بازیکن تیم فوتبال شارلووا بلژیک در آستانه پیوستن به سپاهان اصفهان قرار دارد. امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال شارلوا بلژیک که مدنظر باشگاه سپاهان است برای امضای قرارداد راهی اصفهان می‌شود. باشگاه سپاهان برای او بلیت بازگشت به ایران تهیه کرده است و او روز چهارشنبه در اصفهان با مدیران این باشگاه جلسه‌ای برگزار می‌کند تا در صورت توافق به این تیم بپیوندد. به احتمال بسیار زیاد این انتقال قرضی خواهد بود. همچنین باشگاه سپاهان این روزها درحال مذاکره با امید ابراهیمی است که از الاهلی قطر جدا شده است. البته سپاهان رقیب سرسختی به نام شهر خودرو در راه جذب ابراهیمی دارد.

- فرهاد مجیدی در یک استوری اینستاگرامی، درخصوص شرایط باشگاه استقلال واکنش نشان داد و ضمن اینکه اعلام کرد، نمی‌خواهد در امور باشگاه دخالت کند، به افرادی که برای استقلال حاشیه سازی می کنند توصیه کرد که تیم را رها کنند. مجیدی نوشت: هواداران استقلال از من می خواهند که درباره وضعیت این روزهای باشگاه استقلال حرفی بزنم یا کاری کنم. راستش من در حال حاضر مسئولیت دیگری دارم و به خودم اجازه نمی‌دهم در امور این باشگاه دخالت کنم. من چند ماه قبل از حق مسلمم برای یک شکایت شخصی گذشتم تا آرامش استقلال خراب نشود. به آقایان هم دوستانه توصیه می کنم که اجازه بدهند استقلال نفس بکشد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نورافکن سپاهان فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر احضار دروازه‌بان استقلال، به مربی آبی‌پوشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارسال کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ 1403/1/31 از سری مسابقات لیگ برتر، این مربی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 همچنین با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • واکنش حسینی به احضار به کمیته انضباطی؛ از رفتارم سوءبرداشت شد!
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)