Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛سومین جلسه کمیسیون ایمنی راههای استان قزوین به ریاست زاهدی استاندار قزوین ، و با حضور سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه کشور ، علی فرخزاد معاون عمرانی، سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه استان، جواد حق لطفی مدیر راهداری و جمعی از مدیران حمل و نقل و اداره راه در استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این جلسه اظهارداشت: استان قزوین به دلیل قرار گرفتن در مسیر چند استان مهم کشور بیشترین تردد جاده ای را دارد که بیشتر مسافران برای مسافرت و گردشگری از این استان عبور می کنند و به همین دلیل سوانح آن نیز بالاست.

استاندار قزوین بیان کرد: عادت کرده ایم در هنگام سفر یک مبدا و یک مقصد برای خود تعیین کنیم و معمولا به زیبایی های مسیر توجه نداریم به همین دلیل زود رسیدن به مقصد برای ما یک هدف شده و این سرعت رفتن حادثه ساز است.

زاهدی افزود: مردم ایران خیلی با عجله سفر می کنند در حالی که در کشورهای دیگر این گونه نیست و مردم با آرامش و توقف در مسیرها سفر می کنند و این روش رفتاری در کنار خودروهای ایمن و جاده های امن به کاهش سوانح منجر شده است.

وی گفت: با کمک رسانه ها باید کمک کنیم تا فرهنگ مسافرت و رعایت قوانین و مقررات در جامعه نهادینه شود تا بسادگی انسانها با یک حادثه جان خود را از دست ندهند و هزینه های بسیار سنگینی به کشور تحمیل نشود.

استاندار قزوین بیان کرد: مسیر تهران به کرج بویژه در محدوده ۱۰ کیلومتری تهران بسیار پر ترافیک است و رانندگان پس از عبور از این مسیر زمان ماندن در ترافیک را می خواهند با سرعت بالا جبران کنند که این موضوع منجر به بروز حوادث می شود که برای آن باید تدبیر کرد.

وی اضافه کرد: در گذشته کمین پلیس در جاده ها نیز مشکل ساز بود و راننده را عصبی می کرد و گاهی شاهد سوانح بودیم که خوشبختانه این موضوع نیز برطرف شده اما مشکل مسیر تهران به کرج باید حل شود.  

زاهدی اظهارداشت: ادامه و اتصال مترو هشتگرد به قزوین را پیگیری می کنیم و به کسانی که مخالف طرح هستند توضیح داده ایم که مسیر زیادی تا قزوین نمانده و منطقی است آن را ادامه دهیم تا از حوادث جاده ای کاسته شود.  

استاندار گفت: به دلایل منطقی و اقتصادی و اجتماعی به هر حال مترو به قزوین خواهد آمد تا یک مسیر ایمن برای تردد مردم ایجاد شود و انتظار داریم مسئولان کشوری در این زمینه همکاری بموقع داشته باشند تا بتوانیم از هزینه های تحمیل شده به کشور بکاهیم.

وی تصریح کرد: یک بخش از حل مشکلات بر عهده استان قزوین است مانند مهندسی راه و آسفالت و تعمیرات اما برای تجهیزات خودرویی که ابزار اصلی پلیس راه است نیازمند کمک شما در مرکز هستیم.

زاهدی یادآورشد: در استان قزوین هم محدودیت قانونی و هم اعتباری داریم و باید پلیس راه کمک کند تا نیازهای اساسی راههای استان قزوین که ملی است برطرف شود.

استاندار قزوین از سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین به عنوان یکی از مدیران توانمند، پرتلاش و میدانی یاد کرد و از تلاش این افسر پلیس قدردانی کرد و گفت: مباحث ترافیک در استان با همکاری بسیار خوبی که وجود دارد به موفقیت های اذرزشمندی منجر شده و شاهد کاهش سالانه حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی استان قزوین هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده جامعه رسانه فرهنگ سازی مقررات راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ضرورت دارد تا راهکارهای قانونی برای استفاده رانندگان آژانس شاغل در شهرداری از مزایای بیمه تکمیلی تدبیر شود.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار توجه به وضعیت معیشت و حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین شد و اظهار کرد: در سال گذشته افزایش حقوق رانندگان توسط اعضای شورا مصوب شد، اما متأسفانه با برخی رفتارها و افزایش ساعت کاری این رانندگان به گونه‌ای عمل شد که گویا افزایش حقوقی اعمال نشده است.

وی افزود: ضرورت دارد تا راهکارهای قانونی برای استفاده رانندگان از مزایای بیمه تکمیلی تدبیر شود تا این رانندگان زحمتکش نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند. در ضمن از مدیریت شهری قزوین خواستاریم تا درباره نحوه پرداختی حقوق رانندگان نظارت‌های بیشتری صورت گیرد تا این افراد شرمنده خانواده خود نباشند.

رئیس شورای شهر قزوین همچنین با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری شورا با هدف بررسی وضعیت فعالیت یا انحلال شرکت آرمان بنای قزوین، خاطرنشان کرد: در این جلسه وضعیت اقدامات و عملکرد شرکت آرمان بنای قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا فعلاً شرکت به فعالیت خود ادامه دهد و از انحلال آن جلوگیری شود.

فرمانی از بررسی لایحه حفظ و نگهداری دهکده طبیعت در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی و املاک خبر داد و افزود: ضمن بررسی این لایحه بر لزوم توجه به پرداخت به موقع حقوق کارکنان و نیروهای شرکتی دهکده طبیعت تأکید جدی شد.

کد خبر 745671

دیگر خبرها

  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند