Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:52:37 GMT

سریال «در کنار هم ۲» به مرحله آهنگسازی رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۵۳۰۶

سریال «در کنار هم ۲» به مرحله آهنگسازی رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال «در کنار هم ۲»، با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد از تصویربرداری سریال «در کنار هم۲»، آهنگسازی این اثر تلویزیونی توسط امیر عباسیان آغاز شده است و تدوین آن نیز توسط حسین باقری در حال انجام است.

«در کنار هم۲» با محوریت موضوعاتی همچون شیوه‌های فرزندپروری، بررسی خانواده‌های مستبد و سهل انگار، تشریح ویژگی‌های خانواده مستعد اعتیاد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در ۴۰ قسمت ٢٥ دقیقه‌ای روایت می‌شود و فصل دوم آن، داستان خانواده رستم سالاری و دو فرزندش را دربرمی گیرد که بنا به دلایلی در یک خانه ساکن می‌شوند و ماجراهایی میان آن‌ها شکل می‌گیرد.

این سریال با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخــدر، کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که تهیه‌کنندگی آن را آرزو ابوحمزه و کارگردانی آن را داریوش جهانگیری برعهده دارند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: نویسندگان: محمد عباس نژاد، شاهرخ باقری نژاد، ناظر کیفی: قاسم سیلسپور، کارشناس گروه تحقیق و گردآوری: حنانه شفیعی، مدیر برنامه ریزی: امیرحسین مدرس، دستیاران کارگردان: میثم بیدقی، علی شجاع، مدیر تصویربرداری: رضا مقصودی، تصویربردار: رضا ثامری، نورپرداز: نوید عبدلی، دستیار تصویر: وحید ویسی، طراح گریم: محمود آسمانی، مجریان گریم: مینو قبادی، علی اژدری، دستیار گریم: شهین رضی پور، صدابردار: فرشید احمدی، دستیاران صدا: پدرام رمضانپور، کیانوش شفق، طراح صحنه: امیر بنایی، دستیار صحنه: فرزانه حسین خواه، مسئول لباس: مهسا امینی شکیب، منشی صحنه: آناهیتا کارخانه، عکاس: پریسان سهراب زاده، مدیر تدارکات: حمید آدینه وند، دستیاران تدارکات: حفیظ حبیبی، آرش یوسفی و مدیر روابط عمومی: رکسانا قهقرایی.

«در کنار هم۲» این روزها مراحل تصویربرداری خود را در لوکیشن اصلی خانه ای قدیمی در منطقه شرق تهران سپری می کند.

کد خبر 4695485 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: آهنگساز سریال ایرانی شبکه دو سیما تئاتر ایران جشنواره نمایش های آیینی و سنتی فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه جشنواره آیینی و سنتی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان بازیگر تئاتر سریال ایرانی رادیو نمایش سازمان صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتربازی به سبک و سیاق رضا عطاران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری چند روزی است در پلتفرم «فیلم‌نت» اکران آنلاین شده؛ کمدی سرگرم‌کننده‌ای با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر و … که در اکران عمومی هم فروش قابل توجهی داشت. به بهانه شروع اکران آنلاین ویلای ساحلی، مروری داریم بر بازی رضا عطاران در نقش شخصیت‌های بی‌عار و لاابالی که زندگی انگل‌وار دارند.

بر اساس گزارش فرارو، رضا عطاران در اولین سریال شبانه‌اش «کوچه اقاقیا»، نقش فرامرز، یکی از پسرهای خانواده تهرانی را بازی می‌کرد. ابتدای سریال از زندان آزاد می‌شد و می‌خواست زندان بودنش را مخفی کند و مدام به همه می‌گفت قبرس بوده درحالیکه همه واقعیت را درباره‌اش می‌دانستند. فرامرز شخصیتی سواستفاده‌گر داشت و می‌خواست به هر نحوی شده از دیگران بهره‌کشی کند. حاضرجواب بود و با همه چیز و همه کس شوخی می‌کرد. عطاران اولین بار با فرامرز چنین نقشی را تجربه کرد. در سریال‌های بعدی‌اش برخی ویژگی‌های فرامرز را نگه داشت و با توجه به جنس نقشی که داشت درجه شدت و ضعف آن را تغییر داد.

در «متهم گریخت» نقش به نسبت کمرنگی داشت. از اواسط سریال به عنوان یک دزد وارد می‌شد و مدام به هاشم‌آقا قول می‌داد پولش را بدهد و همراه او اینور و آنور می‌رفت و قول می‌گرفت که واقعیت را به کسی نگوید. بعد هم که از دختر هاشم‌آقا خوشش آمد، پایش بیشتر در این خانواده سفت می‌شد و بهره‌کشی‌اش شکل دیگری پیدا می‌کرد.

ناصر «ترش‌وشیرین» نمونه بارز یک شخصیت بیکار و لاابالی بود که مثل انگل به خانواده همسر جدید مادرزنش می‌چسبید و حاضر نبود دست به هیچ کاری بزند. ملاحظه هیچ‌کس را نمی‌کرد و درجه پررویی‌اش تا حدی بالا بود که به صاحبخانه هم بدوبیراه می‌گفت و برای آن‌ها خط و نشان می‌کشید. از هر فرصتی استفاده می‌کرد تا منفعتی ببرد. عطاران تمام تلاشش را کرده بود که موجودی حرص‌دربیار طراحی کند و کاملا هم در این امر موفق بود.

نادر «بزنگاه» حد اعلای یک انگل را تداعی می‌کرد. معتاد بیکاری بود که از موقعیت فوت پدرش استفاده می‌کرد تا خانه پدری را از چنگ برادرش دربیاورد. نادر هم بی‌قید و بی‌مسئولیت بود و هم می‌خواست هرطور شده از همه بهره‌کشی کند. او از برخورد دیگران ناراحت نمی‌شد و حق مسلم خودش می‌دانست که در خانه برادرش زندگی کند و آن‌ها هم از فرزندش نگهداری کنند.

بعدتر عطاران در فیلم سینمایی «دراکولا» هم تا حدی سراغ چنین شخصیتی رفت. در نقش مردی ظاهر شد که حتی از یک خون‌آشام هم استفاده می‌کرد تا اموراتش را به‌خوبی بگذراند. با وجود همه تهدیدها حاضر نمی‌شد از خوش‌گذرانی در خانه دراکولا بگذرد تا جایی که حتی دخترش هم از این مسئله آسیب می‌دید.

حالا در فیلم «ویلای ساحلی» هم با چنین شخصیتی روبه‌رو هستیم. عطاران در این فیلم نقش مردی طلبکاری را دارد که برای جور کردن پول طلبش به ویلای ساحلی امانتی نزد شوهرخواهرش چشم می‌دوزد و تمام تلاشش را می‌کند که طلبش را از اجاره مخفیانه ویلا در بیاورد. او پایبند به هیچ اصولی نیست و برای خودش از همه چیز کاسبی می‌کند. نه آبروی یونس برایش اهمیتی دارد و نه تمام جنجال‌ها و دعواهایی که در آن ویلا پیش می‌آید را جدی می‌گیرد. او درست نقطه مقابل یونس با بازی پژمان جمشیدی است؛ مردی مقید به اصول و چارچوب‌های اخلاقی که مدام از دست برادر زنش حرص می‌خورد و نگران آبرویش است. تضاد میان آن‌ها موقعیت بامزه‌ای را در فیلم ایجاد کرده است.

«ویلای ساحلی» به نویسندگی و کارگردانی کیانوش عیاری با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، علی سرتیپی، کیومرث پوراحمد و … از ۲۱ فروردین به صورت آنلاین در پلتفرم فیلم‌نت اکران شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895567

دیگر خبرها

  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • چتربازی به سبک و سیاق رضا عطاران
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • گریم متفاوت اکبر عبدی در کنار نوه‌اش | عکس
  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ قصه‌ای کمدی در دهه ۵۰
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ همبازی شدن احمد مهرانفر، امین حیایی و پژمان جمشیدی در یک کمدی
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد
  • امین حیایی، احمد مهرانفر در «کوکتل مولوتوف»
  • «مدیر شب» برمی‌گردد/ دو فصل جدید سریال ساخته می‌شود