Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:44:26 GMT

همایش بانوان ولایی در شهرهای استان سمنان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۵۳۳۳

همایش بانوان ولایی در شهرهای استان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ روح‌الله عرفانی پیش از ظهر یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل اوقات استان سمنان بابیان اینکه از عید قربان تا عید غدیر به نام دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است، ابراز داشت: یکی از برنامه‌های شاخص ویژه این ایام برگزاری همایش بانوان ولایی عصر روز عید غدیر مورخ روز ۲۹ مردادماه است که به صورت شاخص در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ۳۳ بقعه متبرکه استان میزبان برگزاری مراسم جشن عید غدیر می‌شوند، افزود: غبارروبی نمادین با حضور مسئولان شهرستانی و استانی، برپایی خیمه‌های معرفت، ارائه مشاوره‌های رایگان و حضور مبلغان در مناطق کمتر توسعه‌یافته از جمله برنامه‌هایی که در این ایام تدارک دیده‌شده است.

 معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان سمنان بابیان اینکه برنامه‌های متنوعی ویزه این ایام در استان پیش‌بینی‌شده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این قبیل برنامه‌ها فضاسازی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی درباره اهمیت دهه ولایت، واقعه غدیر خم و ولایت امام علی (ع) است.

عرفانی بابیان اینکه در عید غدیر نیز مراسم های ویژه ای در ۱۲ بقاع متبرکه استان انجام شد، تصریح کرد: برگزاری دعای عرفه در حرم شهدای گمنام و بقاع متبرکه، برپایی جشن میلاد امام هادی (ع)، قرائت زیارت جامعه کبیره، برپایی نماز عید قربان و حرکت کاروان جشن و سرور غدیریه از جمله برنامه‌هایی محسوب می‌شود که در این ایام اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه سخنرانی و مداحی همانند سال‌های قبل از برنامه‌های این مراسم معنوی تدارک دیده‌شده است، افزود: این دهه فرصت خوبی است تا خیران واقف به این عرصه ورود کرده و به شکل مشارکتی کار اقتصادی برای اشتغال جوانان و کاهش بیکاری انجام دهند.

کد خبر 4694951

منبع: مهر

کلیدواژه: عید غدیر خم دهه ولایت روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نخستین جلسه هماهنگی برگزاری همایش‌های شعر رضوی (عربی و فارسی) از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد. 

در این جلسه، شهرستان هویزه به عنوان اولین شهرستان برگزار کننده همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی، میزبان شاعران، مهمانان ویژه و علاقه‌مندان به شعر عربی خواهد بود. این همایش ساعت ۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی فدک شهرستان هویزه برگزار می‌شود.

گفتنی است، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی به دبیری سیدشبر محسنی حسین‌پور با هدف استفاده از ابزار مؤثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی از طریق برگزاری سلسله نشست‌های نقد و بررسی و محافل شعر و حمایت از شاعران آیینی کشور به ویژه شاعران جوان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت