Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛محمد حسین اسماعیلی با صدور حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.در حکم سید عباس صالحی خطاب به  اسماعیلی آمده است:

نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنر پرور استان قزوین در مسیر رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

اسماعیلی پیش از این به عنوان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران مشغول به خدمت بود.

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ورامین و مدیر فرهنگسرای رازی و مدیریت هنرستان موسیقی تهران از جمله سوابق فرهنگی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین است.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین مشغول به خدمت بود که از سمت خود استعفا کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین رشد فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی وزیر فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود

جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک» با حضور چهار استان همدان، لرستان، مرکزی و کرمانشاه برگزار می‌شود که اساتید مطرح کشوری و هنرمندانی از تهران در این جشنواره حضور دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فرشاد کشاورزیان با بیان اینکه جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری شب‌های موسیقی تاک به مدت یک هفته در جهان شهر ملایر برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره برای نخستین بار به مدت یک هفته از ششم تا دوازدهم اردیبهشت ماه 1403 در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره موجب شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در موسیقی سنتی و محلی ایران و معرفی هنرمندان بومی در راستای سیاست‌های دولت خدمتگزار است، از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه انجمن موسیقی ملایر به نمایندگی رضا قدسی و آموزشگاه موسیقی همراز به مدیریت علی میرشاه ولد و حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فرمانداری ویژه شهرستان ملایر، نمایندگان مردم ملایر در مجلس و شهرداری ملایر برای اجرای این رخداد تقدیر کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: جشنواره موسیقی «شب‌های موسیقی تاک» با حضور چهار استان همدان، لرستان، مرکزی و کرمانشاه برگزار می‌شود. این جشنواره در واقع یک جشنواره در سطح منطقه‌ای است که اساتید مطرح کشوری و هنرمندانی از تهران در این جشنواره حضور دارند.

وی برگزاری جشنواره «شب‌های موسیقی تاک» را در راستای تحقق شعار دولت پر تلاش سیزدهم مبنی بر عدالت‌محوری دانست و گفت: تمرکززدایی یکی از شاخصه‌های عدالت‌محوری است که بر این اساس برنامه‌ها و رویداد‌های ملی، منطقه‌ای و استانی در شهرستان‌ها نیز برگزار شود.

کشاورزیان افزود: این جشنواره در پنج بخش شامل: اجرا‌های صحنه‌ای( کنسرت) موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع با موضوعات مختلف شعر و موسیقی و سازسازی، برپایی دومین دوره نمایشگاه ساز، تور گردشگری شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر در راستای استفاده از ظرفیت بزرگ گردشگری و هنری ملایر و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات ملایر است.

وی به جدول زمان‌بندی جشنوراه اشاره کرد و افزود: ششم اردیبهشت مراسم افتتاحیه با اجرای گروه موسیقی کودک برگزار و در روز‌های بعد، از ساعت 9 تا 10:30 و 11 تا 12:30 کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود که در مجموع 12 کارگاه آموزشی برای شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها با موضوعات پیوند شعر و موسیقی، تأثیر شعر در موسیقی، اصول و مبانی سازسازی، چوب شناسی، فیزیک سوت و رگلاژساز، اصول نگهداری از ساز، تحلیل ساختار موسیقی، آسیب شناسی موسیقی ایرانی در چند دهه اخیر، اصول و مبانی گروه نوازی، ریتم‌شناسی و وزن خوانی، ارتباط هنر با صنعت، گردشگری موسیقی، بررسی سبک‌ها و مکتب‌های مختلف آواز و مناسب خوانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرا‌های صحنه‌ای(کنسرت‌ها) نیز هر شب در دو سانس از ساعت 18 تا 19:30 و 20 تا 21:30 شب اجرا و در مدت هفت شب، 14 اجرای صحنه‌ای برگزار می‌شود، گفت: در ایام برگزاری جشنواره از ساعت 14 تا 16 عصر نیز هر روز تور گردشگری شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با بیان اینکه دومین دوره نمایشگاه ساز با توجه به ظرفیت بالای این شهرستان برپا خواهد شد، گفت: در حال حاضر 250 کارگاه سازگری در این شهرستان فعال است و برای بیمه تعداد زیادی از این هنرمندان اقدام کردیم و افرادی که مجوز کارگاه، نمونه آثار و مهر داشته باشند، می‌توانند با عضویت در صندوق اعتباری هنر، از خدمات و حمایت‌های آن شامل برخورداری از مزایای بیمه تآمین اجتماعی، بیمه تکمیلی، دریافت هنر کارت و تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت بلندمدت برخوردار شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود