Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@07:37:42 GMT

طرح تشکیل استان جدید به مرکزیت خوی منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۵۳۹۰

طرح تشکیل استان جدید به مرکزیت خوی منتفی شد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تشکیل استان جدید «آذربایجان‌مرزی» به مرکزیت خوی در شمال آذربایجان‌غربی منتفی شد.

روح‌الله حضرت‌پور روز یکشنبه با بیان اینکه ۶۷ نفر از نمایندگان مجلس این طرح را امضا کرده بودند، اظهار داشت: با توضیحاتی که به نمایندگان امضاکننده این طرح ارائه شد، بیشتر آنان، امضاهای خود را پس گرفتند و این طرح از حد نصاب افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح تشکیل استانی جدید از درون آذربایجان‌غربی یک ادعای تبلیغاتی در آستانه انتخابات مجلس یازدهم بود.

وی با اعلام اینکه اکثر نمایندگان آذربایجان‌غربی در مجلس مخالف این طرح بودند، بیان کرد: مطرح کردن مسائل اینچنینی در آستانه انتخابات، نتیجه‌ای جز تنش و حاشیه‌سازی در منطقه ندارد.

حضرت‌پور با قدردانی از سایر نمایندگان ارومیه در تلاش برای وتوی این طرح در مجلس، گفت: همدلی و اتحاد باید نقطه قوت نمایندگان مجلس باشد.

وی همچنین در رابطه با عزل «سیدتقی کبیری» نماینده خوی از ریاست مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی نیز توضیح داد: صبح امروز یکی از همکاران در این راستا  امضا جمع‌آوری می‌کرد که از نتیجه آن اطلاعی ندارم اما با آن موافق هستم.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی صبح دیروز از طرحی به نام تشکیل استان جدید به نام «آذربایجان‌مرزی» به مرکزیت خوی خبر داد که با واکنش‌های بسیاری در داخل و خارج کشور رو به رو شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی (سپند)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) موافقت کردند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) قرار داشت.

وکلای ملت پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات طرح مذکور موافقت کردند طبق روال بررسی طرح ها، پس از آن نمایندگان وارد بررسی جزئیات این طرح می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • حرب موتلفه همفکر، همکار و پشتیبان نمایندگان است
  • کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست تشکیل می‌شود
  • موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی (سپند)
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی
  • تشکیل هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث کار در آذربایجان‌غربی
  • ۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل ۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی