Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@07:46:52 GMT

ترامپ کابوسی است که باید از شر آن خلاص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۵۴۵۹

ترامپ کابوسی است که باید از شر آن خلاص شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت «واشنگتن بلید» در گزارشی نوشت: هر روز صبح ما بیدار می‌شویم و می‌بینیم کابوس دونالد ترامپ همچنان ادامه دارد. بیشتر این کابوس‌ها، حتی کابوس‌های تکراری روزی به پایان می‌رسند؛ بنابراین ما باید امیدوار باشیم که این کابوس هم روزی به پایان برسد.

در این گزارش نگارنده می‌نویسد: برای من به عنوان یک نویسنده بسیار دشوار است درباره مسائل تکراری که بار‌ها و بار‌ها تکرار شده است، مطلب بنویسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ یک خوک نژادپرست است که تبعیض جنسیتی قائل می‌شود. سپس او، خانواده‌اش یا هرکس دیگری که در دولت او قرار دارد کاری انجام می‌دهد که ذهن را آشفته می‌کند. هفته پیش او (دونالد ترامپ) یک تئوری توطئه را در حساب توییترش بازنشر کرد درباره اینکه کلینتون‌ها مسئول مرگ «جفری اپستین»، سرمایه دار متهم به آزار جنسی کودکان هستند. هربار که فکر می‌کنید او بیش از این غرق نمی‌شود، در واقع این اتفاق می‌افتد.

در ادامه این گزارش آمده است: از نظر من تنها راهی که می‌توانیم خود را از شر این کابوس‌ها رها کنیم، این است که با رأی دادن «آن» را از کاخ سفید بیرون کنیم. من از واژه «آن» برای اشاره به دونالد ترامپ استفاده می‌کنم؛ زیرا به نظر نمی‌رسد ذره‌ای انسانیت در وجود او باشد. اما او خودش هم برای اشاره به همسرش و مقایسه او با بانوی اول سابق آمریکا از واژه «آن» استفاده می‌کند. چه کسی این کار را می‌کند؟

به نوشته این گزارش، آن (اشاره به ترامپ) به محل تیراندازی‌های اخیر در دیتون و ال پاسوی آمریکا می‌رود تا با خانواده‌های کشته شدگان و افراد مجروح همدردی کند. اما به مسائل راجع به خودش می‌پردازد. او یک تصویر از خودش و ملانیا درحالی که کودکی را که بر اثر تیراندازی مرگبار ال پاسو یتیم شده است بغل کرده است، منتشر می‌کند. اما در این تصویر یک پوزخند بزرگ بر لب دارد و انگشت خود را به نشانه تأیید بالا آورده است! در کجای کره زمین به چنین تراژدی دردناکی باید پوزخند زد؟ هرکس که ذره‌ای انسانیت در وجودش باشد در چنین شرایطی گریه می‌کند.

آن‌هایی که قصد دارند به کابوس ترامپ واقعا پایان دهند، فقط یک گزینه دارند و آن هم این است که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شرکت کنند و به شخصی غیر از او رأی دهند. این فرصت ۱۵ ماه دیگر فرا می‌رسد و به یک تعهد کامل برای موفقیت نیاز دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دوباره در دادگاه

ترامپ دوباره در دادگاه

دیگر خبرها

  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • استقلال و پرسپولیس، خلاص!
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • (ویدیو) رونمایی کابوس هادی چوپان از عضلات ترسناکش
  • زیان ۴ میلیون دلاری شرکت پپسی در عمان به علت حمایت از رژیم صهیونیستی
  • نسخه‌ای کامل برای خلاص شدن از آلرژی بهاری
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد