Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، خیرالله رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت آموزش و پرورش امسال ۱۲ هزار نفر در سراسر کشور از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش می شوند که سهم استان قزوین از این تعداد 360 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به زمانبندی برگزاری این آزمون، خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه اول شهریورماه آغاز خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.

رحمانی اضافه کرد: پذیرفته شدگان این آزمون پس از طی مراحل استخدامی خود از مهرماه ۹۸ دوره یک ساله آموزشی خود را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می کنند و از مهرماه ۹۹ فعالیت خود در آموزش و پرورش استان قزوین را آغاز می کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ماده ۲۸ جهت تدریس در مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، فنی حرفه ای و کاردانش ، مربی تربیت بدنی، مربی پرورشی، مشاوره، معلم استثنایی و مراقب سلامت به آموزش و پرورش استان قزوین خواهند پیوست.

لازم به توضیح است سایر شرایط و ضوابط آزمون استخدامی آموزش و پرورش متعاقبا از طریق سایت آموزش و پرورش و کانال خبری در فضای مجازی به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

1010/د30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، گفت: وجود مکانی مجهز و مناسب برای برگزاری آزمون‌ها بر آرامش دانش‌آموزان تأثیرگذار است که در این راستا برای امسال ۱۳۰ حوزه در نظر گرفته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هاشم ناظمی‌جلال شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته در استان 11 جلسه این شورا تشکیل شد که خوشبختانه از نظر تعداد جلسات و هم کیفیت بر اساس آماری که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد، جز استان‌های بالاتر از میانگین کشوری بودیم.

وی با بیان اینکه در جلسات برگزار شده سال گذشته، 61 مصوبه وجود داشت که از این تعداد 31 مصوبه اجرایی، 12 مصوبه در حال اجرا و 10 مصوبه اجرا نشد، گفت: در شهرستان‌ها نیز به طور میانگین 9.5 جلسه برگزار شد که امیدواریم در سال جدید جلسات با کیفیت و خروجی بهتری برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان دستور کار اولیه شورا را تمهیدات لازم جهت برگزاری آزمون‌ها عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین سرمایه‌های آموزش و پرورش اعتماد مردم است، در همین راستا برگزاری آزمون‌ها در فضایی آرام و مطمئن در اولویت ما قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه برای رسیدن به کیفیت به عزم جدی نیاز است، تصریح کرد: سال گذشته بیش از 10 میلیارد تومان در حوزه آموزش و پرورش استان هزینه شد و برای امسال نیز به اعتباراتی همچون 4 میلیارد تومان برای تأمین کاغذ نیاز داریم که تأمین آن‌ها برای آموزش و پرورش محقق نمی‌شود و به کمک دستگاه‌های دیگر مثل فرمانداری‌‌ها نیاز است.

ناظمی‌جلال امنیت را یکی از ملزومات برگزاری آزمون خواند و عنوان کرد: وجود مکانی مجهز و مناسب برای برگزاری آزمون‌ها بر آرامش دانش‌آموزان تأثیرگذار است که در این راستا برای امسال 130 حوزه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان یادآور شد: صیانت و حفاظت از دانش آموزان برعهده آموزش و پرورش و معلمان است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود